Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Ens en sortirem

  1. #1

    Ens en sortirem

    Quedi clar que tant l'edifici com la bandera podria ser qualsevol dels altres referents mundials, però aquest és el que tenia per fer aquest muntatge i anar passant el confinament.

    Nombre:  NY 2011 FF.jpg
Visitas: 894
Tamaño: 551.1 KB

  2. #2
    M'és difícil opinar sobre aquesta composició. Per una part veig una molt bona foto dels edificis, de gran qualitat i composició. Per l'altre un missatge catastròfic en incloure el mar. Com a foto m'agrada més sense el mar, ja que ja és una boníssima imatge. Si l'important és el missatge, el mar és indispensable. En aquest últim cas crec que les llums de les dues fotos s'haurien d'haver ajustat més. Felicitats per la inventiva! El confinament té una part positiva!

  3. #3
    Estoy de acuerdo con Joan, pero me parece un buen ejercicio práctico para entretenerse y entretenernos a los demás. Merece la pena probar estos montajes con tanto impacto visual.
    Ah, hay una sección a propósito.

  4. #4
    Una imatge de fort impacte visual, Narcís. Et felicito per això. Si com a missatge volies dir alguna cosa com "Amb l'aigua al coll", "Els mercats s'enfonsen", o quelcom similar, també ho has aconseguit. El muntatge el trobo molt ben fet. L'única cosa que li trobo és que el cel és un fons massa gran i negre uniforme. Potser un degradat negre-gris o un núvols de tormenta li anirien millor. Però en qualsevol cas, Narcís, molt bona idea i ben realitzada.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    1. Com hauràs vist, he mogut aquest post a "Fotomontatge". Espero que no et sembli malament.
    2. Impactant foto. M'agrada molt, tant per el missatge i la composició, com per la feina feta amb intenció.
    3. Detalls: Efectivament, com diu el company, millorar el cel podría suposar més d'un plus a aquest magnific treball.
    4. La transició de l'edifici amb les onades pot millorar i, donada lo impactant i bona que és la idea i la foto, hauríes de millorar-la.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Gràcies a tots per opinar i aconsellar.
    Envio una nova versió.
    Cuideu-vos.

    Nombre:  NY 2011 FF V2.jpg
Visitas: 773
Tamaño: 566.1 KB

  7. #7
    Amb aquest cel, molt millor,l Narcís.

  8. #8
    Coincideixo amb el Lluís, molt millor amb aquest cel.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •