Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 16

Tema: En vol

  1. #1

    En vol

    Creieu que aquesta foto hauria d'anar a l'apartat de fotomontatge?

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC0298.jpg 
Visitas: 375 
Tamaño: 398.2 KB 
ID: 12730

    ISO 800
    Nikkor 24-70 a 24 mm, f/6,3
    1/500 sec.

  2. #2
    Apart de dir que es tracta d´una molt bona foto i molt ben buscada i enquadrada, no opino sobre el tema que proposes. No vull reobrir velles ferides. Perdona Vicens.

  3. #3
    Un altre magnífica imatge de simetria perfecta i resolta a la perfecció. M'agrada moltíssim. La veritat és que no deixes de sorprendrem amb la teva espectacular obra. Ets una inspiració i una referència! Moltes gràcies per estar amb nosaltres!

  4. #4
    Bona Vicenç. Respecta al que planteges de canvi d'apartat, penso que a l'any 2020 no cal. El que si que cal és advertir del que s'ha fet.

  5. #5
    No sé qué rara habilidad has desarrollado para ver cosas que a mi seguro que se me escaparían. Oportuna y muy bien resuelta.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Creieu que aquesta foto hauria d'anar a l'apartat de fotomontatge?
    .

    No entenc perquè ho preguntes. És un fotomontatge???
    Quan em responguis a aquesta pregunta meva, valoraré la foto.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje

    No entenc perquè ho preguntes. És un fotomontatge???
    Quan em responguis a aquesta pregunta meva, valoraré la foto.
    Sí és un fotomontatge o no ho és no té cap importància, Jaume. Amb aquesta imatge pretenia (ja veig que, una vegada més, sense cap fortuna) encetar una mica de debat. Entenc que aquesta imatge es pot interpretar (ho sigui o no ho sigui) com un fotomuntatge. En canvi, donem com a "vàlides" fotos que utilitzen una presa "pel terra" o "pel mar", i una altra presa "pel cel", amb muntatge de dues, tres o moltes fotos per obtenir la imatge final. Això no és un fotomuntatge? No hi estic pas en contra, ni molt menys. En la foto de referència s'hauria pogut fer servir una foto "pel terra" i una altra "pel cel"?. Senzillament ho volia posar sobre la taula. Per això feia la pregunta .

  8. #8
    Moltes gràcies per comentar, companys.

  9. #9
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Según algunas definiciones "...suelen servir para obtener imágenes que no se podrían capturar con una foto natural."
    Estoy en parte de acuerdo con la definición pero entonces, cuando clonas o borras un elemento de la foto que te parece superfluo ¿es foto-montaje? Personalmente creo que no.
    Para mi un foto-montaje es la unión de varias fotos tomadas en momentos o lugares diferentes, con unos parámetros exclusivos de cada uno de ellos (también podrían coincidir) para conseguir una imagen que de otro modo sería prácticamente imposible de lograr.
    Aquí no incluyo los apilamientos (por mucho que sea la unión de varias fotos) ni otras técnicas.
    Como en todo es difícil definirse.
    Supongo que también cuenta mucho la intención y técnica del autor.


  10. #10
    Fotomuntatge o no, lo que vull valorar és la creativitat de l'autor, la edició i la "vista" per veure els què la majoria de mortals no som capaços d'intuir.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •