Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Dansa oriental

  1. #1

    Dansa oriental

    Tirant de confinament he rebuscat fotografies antigues i m´ha sortit una sessió que vaig fer amb aquesta ballerina que té l´escola a sota de casa. Ara em dedico a treballar-les i, si pot ser, millorar-les
    Canon EOS 1 Mark III. Obj. Canon 70-200 a 70. Iso 200. 1/250. F 9.
    Nombre:  Dansa oriental.jpg
Visitas: 232
Tamaño: 123.3 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Crec que és un molt bon retrat.

    Pel meu gust, li trobo a faltar compensació de llums a la cara, parts més fosques del cos i mans i, sobretot dels ulls.
    Per altre banda, un retoc a la pell de la cara, suavitzant la seva textura i eliminant uns puntets blancs (ull dret), podríen millorar la foto.
    Com que crec que el color que li has deixat és segons el teu gust personal, no el critico, però a mí m'agradaría més un B/N.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Molt bon retrat Lluis, m'agrada força l'expressiò de la cara.

  4. #4
    Molt bona foto! M'agrada tal com està, especialment la composició. Felicitats!

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bon retrat, m'agrada la composició.
    Crec LLuis, que m'agradaria més en blanc i negre pur

  6. #6
    Trobo que és un bon retrat, Lluís. M'agrada tant de composició com d'expressió de la ballerina. Bon desenfocament (i enfosquiment) del fons per destacar la model. Del color del monocrom no tinc res a dir. Crec que li va bé al tipus de foto i, a més, això és molt del criteri de l'autor, tal com creu que ha de ser la imatge final. L'única cosa que faria per donar-li una mica més de "ganxo" a la imatge és pujar una mica més els blancs, una cosa molt subtil. Prova-ho si et sembla. Bon retrat, Lluís!

  7. #7
    En els colzes es veu una dominant blava que es deguda a que, después de virar, vaig aclarir aquestes zones. La convertiré un altre cop a blanc i negre i la tornaré a virar d´una forma mes subtil perque no la volía tan sèpia. Moltes gràcies pels comentaris.

  8. #8
    Bon retrat. El virat que has fet no hem desagrada, però crec que li fa perdre qualitat a tot el metall que porta a sobre. En blanc i negre pur, probablement tindràs el gris plata i la fotografia penso que tindrà més força. Tot plegat és posar possibilitats i veure que resulta.

  9. #9
    Composición muy buena. Si le das luz a la bailarina la foto quedará redonda.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •