Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: La lluna a la fase 0

  1. #1

    La lluna a la fase 0

    Aprofitant que la lluna sortia en les hores de passeig permeses, vaig sortir a fotografiar-la sense massa esperances. Estava molt núvol, tant que no vaig ni muntar el trípode, tampoc sé si és legal fer-ho, per allò de què és una activitat estàtica. Dubtes legals a banda la lluna es va veure just en el moment que havia planificat. Com que no tenia el trípode vaig haver de pujar ISO bastant per evitar que la foto sortís moguda. El resultat no té una qualitat espectacular però per estar tirada a pols estic content. És un enforquillat de 5 fotografies.

    Nombre:  _DSF8720-HDR_850px.jpg
Visitas: 293
Tamaño: 542.6 KB

    FUFJIFILM XT-2 | ISO3200 | f/5.6 | 280mm (420mm EFF) | 0,17 a 1/40 seg
    Última edición por Felix Bagur; 08/05/2020 a las 16:42

  2. #2
    I tant que t'has de sentir content, Fèlix!. Malgrat les dificultats que comentes has obtingut una molt bona foto. Felicitats.

  3. #3
    Magnífica Félix. Por su puesto que me gusta la ubicación de la Luna y el el control de las iluminaciones. Una lástima los ramajes de primer plano y el edificio.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Opino igual que Carlos.
    Personalmente prefiero las fotos en las que la luna "interactua" con otros elementos de la imagen como es el caso.

  5. #5
    Fotografia ben planificada i amb un bon resultat.

  6. #6
    Gran foto! Ben vista i planificada. Veig que a tu no et tremola el pols en utilitzar un teleobjectiu a 1/40 seg. Més mèrit. Com en Carlos penso, que és una llàstima que apareguin els arbres i edifici de sota. M'he pres la llibertat de retallar-los i el resultat m'agrada més. Felicitats!

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Apart del gran mèrit que té haver-ho fet en aquestes condicions, t'ha quedat una foto espectacular.
    Suposo que sense la tècnica d'enforquillat no hauríes aconseguit aquest gran foto.
    Per tot això: Chapeau, Fèlix.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Molt bona Fèlix. L'unic que no m'agrada es que veig mès enfocat l'edifici que l'iglesia. O al menys aixi m'ho sembla a mi.

  9. #9
    És una lástima que aquesta foto no s'hagi fet amb circumstàncies normals, segur que haguessis tret un millor partit. Es ver que sembla que està més enfocat al primer edifici que l'església i que els arbres molestan a la vista, però és un merit molt gran fer aquesta foto sense trespeus.

  10. #10
    Gràcies per comentar la foto:
    Teniu raó en que el detall de la Catedral no es massa bó, possiblement pel fet de tenir que reduir bastant la renou li ha tret definició. Podria intentar fer un enfoc selectiu en aquesta part, però el conjunt de la imatge tampoc té molta qualitat.
    El lloc des de on la vaig tirar és un carrer estret sense aceres i te unes parets seques bastant altes pel que es complicat trobar un lloc on ubicar-te i que tingui bona visibilitat.
    Poder algun altre dia hi torno amb la intenció de muntar trípode i millorar-la.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •