Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Tinc gana.

  1. #1

    Tinc gana.

    Les dues primaveres anteriors he tingut inquilins al meu jardí. No, no han sigut cap problema, tot el contrari, un gust. Han fet la seva llar, branquilló a branquilló, i cada any han portat tres fiets a aquest món. Enguany no han vingut, deu ser per les restriccions de l'estat d'alarma. Els trobo a faltar, especialment perquè no estic gaire content amb les fotos que els hi vaig fer i enguany volia fer-ho millor. Volia més profunditat de camp. Aquesta foto és la de l'any passat, que és l'única que vaig aconseguir amb la boca oberta, i, per fer-ho, vaig xiular. Només el vaig enganar una vegada.

    Nombre:  Tinc gana.jpg
Visitas: 322
Tamaño: 215.0 KB


    Nikon D750, Nikon 24-70 f/2.8 a 70 mm, f/8.0, 1/160, ISO 800.

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Bonita foto con muchas posibilidades.
    Pero no soy yo quien para dar consejos (sobre todo técnicos).

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt Bona , Joan

    Bon moment i dificil

    Crec que quedaria millor, retallant, que es vegues només es niui moment perfecte, difícil de captar

  4. #4
    No hi ha dubte que ens estàs mostrant una bona sèrie de fotos d'animalons, aquests dies. Aquesta és una imatge amb molta i bona intenció i amb una cosa difícil ja resolta: que el punt d'interès de la foto estigui enfocat. El que passa, però, és que la part superior i superior dreta són massa clares, distreuen i no aporten res. Si parteixes de nou del raw és probable que ho puguis arreglar. Sempre hi ha, però, l'opció de retallar com comenta en Xiscu.

  5. #5
    Muy buena, con ese aspecto angustioso del polluelo destacando entre las ramas del nido adecuadamente desenfocadas.

  6. #6
    Moltíssimes gràcies pels comentaris, companys! Sou la millor escola de fotografia! El meu objectiu era centrar el bec del pollet per donar-li importància, després del que va costar. No vaig caure en què deixava una gran part massa grossa i lluminosa, que no aportava res. He fet les dues coses que suggeriu: Baixar la llum d'aquesta zona i retallar-la una mica. La veritat és que el resultat és molt millor. Repeteixo l'agraïment!

    Nombre:  Tinc gana 2.jpg
Visitas: 293
Tamaño: 236.0 KB

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona foto, amb mèrit a la paciència i a la intencionalitat.
    Tal com t'han dit els companys, aquest retall l'afavoreix.
    Encara hi trobo massa llum a dal i a la dreta.

    Sense el teu permís, et pujo la foto amb petits canvis, perque m'és més fàcil mostrar-te-ho que explicar-t'ho.
    Espero que no et molesti.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Carres_Tinc gana 2-mdf.jpg 
Visitas: 40 
Tamaño: 873.9 KB 
ID: 12725
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Tot el contrari, Jaume. No és molèstia, si no un plaer que opinis, i quina manera millor que amb una imatge. Amb menys llum queda millor. Com ho has aconseguit sense treure llum al niu?

  9. #9
    Molt bona foto Joan, i encara millora amb les opinions dels companys!!

  10. #10
    No és fácil fer una foto com aquesta. Has sabut disparar en el moment oportú.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •