Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Bad Eddie's Boat

  1. #1

    Bad Eddie's Boat

    Aquesta foto la vaig fer l'any passat a Irlanda, concretament a Bunbeg. En aquest lloc vaig descobrir el ràpid que pot pujar la marea. Només dir que al final vam haver de córrer amb s'aigu que quasi ens arribava a mitja cama.

    Nombre:  2019-05-15_IRELAND_0484_bn_v2020-2.jpg
Visitas: 878
Tamaño: 752.8 KB

    FUJIFILM XT-2 | 18mm (27mm EFF) | ISO200 | f/11 | 8 seg


    Última edición por Felix Bagur; 04/05/2020 a las 20:31

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Espectacular, Fèlix.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Me gusta el punto de vista y el tratamiento del barco, no tanto el cielo que lo veo un tanto excesivo de contraste, ruido...También hay un pequeño halo alrededor de la proa del barco. Lo siento Félix, pero como haces fotos MUY buenas esta me parece que baja un poco tu calidad habitual.

  4. #4
    Gracias por comentar la foto.
    Carlos no te tienes que disculpar, subimos las fotos para obtener críticas ;-).
    El halo en la proa de barco ya lo trabajé pero como dices no suficientemente.
    El cielo quería que fuera dramático, seguramente me pase con la claridad, y de ahí pueden venir los problemas de halos y ruido.

  5. #5
    Fèlix, crec que tens materia prima (Raw) suficienment bona com per obtenir una magnífica foto.

  6. #6
    Magnífica. El cel potser si que una mica estrany.

  7. #7
    He fet de nou el processat d'aquesta foto, intentant evitar halos i soroll al cel. Aquest cop l'he retellada en format 16:9.

    Nombre:  2019-05-15_IRELAND_0484.jpg
Visitas: 797
Tamaño: 548.6 KB

  8. #8
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    No m'acaba d'agradar el processat.
    Em dona la sensació de grisos empastats. No sé si aquesta expressió s'entén.
    Em sembla que t'has oblidat d' incloure en el processat els quadradets del casc del barco, que mostren el cel anterior.
    Crec que sería un bon repte disposar del teu original i veure quins diferents processos podem fer ("Mi versión").
    M'agrada aquest joc !

  9. #9
    La textura del cel m'agrada més en aquesta última versió, però hem perdut uns negres molt interessants sobre la barca. Si tinc d'escollir, tot i el meu primer comentari i el teu treball posterior, em quedo amb la versió inicial.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •