Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Una foto de pebrots

  1. #1

    Una foto de pebrots

    Un altre foto de les que es poden fer a casa
    Nombre:  Una foto de pebrots.jpg
Visitas: 300
Tamaño: 104.6 KB

  2. #2
    Idea original, però no m'acaba d'agradar. En termes d'acabat, potser eliminar la ratlla blanca de cada costat i un halo en primer pla.

  3. #3
    En llegir el títol he pensat que trobaria una foto que ha requerit una gran valentia i risc en fer-la, i he trobat literalment una foto de pebrots. La meva imaginació ha tornat a jugar-me-la.
    M'agrada la composició, el contrast entre una forma geomètrica perfecte i una forma orgànica. També m'agrada el joc de colors. No m'agrada tant, com a en Narcís, la línia horitzontal als dos costats del plat.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Comparteixo els comentaris fets.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    M'agrada molt la idea, Lluís. En aquest cas trobo (sense anar a buscar-les) dues cosetes. Una és que el pebrots estan sobresaturats. Crec que si els hi baixes la saturació, guanyaràs en aspecte i textures. L'altra coseta és que sembla que els pebrots i el plat no siguin de la mateixa foto, sinó que siguin un muntatge. Ho dic per la línia molt visible de separació entre els pebrots i el plat. I sí, tal com comenten els companys, la línia blanca del fons. Crec que et pot quedar un foto molt xula.

  6. #6
    Difícil encontrar equilibrio de luz con un plato tan blanco y esos encarnados pimientos. Yo hubiera optado por lo fácil, dos disparos.

  7. #7
    He probado la opción de Vicens de desaturar un poco y ha dado resultado. También quiero aclarar que no es un montaje la proeba la tenemos en ese suave reflejo de los pimientos en el plato, imposible de conseguir en un montaje.

  8. #8
    Cita Iniciado por Lluis Surralles Ver mensaje
    He probado la opción de Vicens de desaturar un poco y ha dado resultado. También quiero aclarar que no es un montaje la proeba la tenemos en ese suave reflejo de los pimientos en el plato, imposible de conseguir en un montaje.
    Tens raó amb lo del suau reflex dels pebrots al plat, Lluís.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    No entiendo mucho de bodegones y la idea me parece a mi también muy buena pero no sé si es por la disposición que no me acaba de convencer la imagen.

  10. #10
    A part dels comentaris que han fet els companys, jo penso que la suau línea del fondo li donen profunditat a la imatge. Al manco a jo no me molesta.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •