Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Breviarium Romanum

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Breviarium Romanum

    Hola a todos y a todas ( )
    Como no se ya que hacer.. me echa humo el tarro... os dejo un clasico un pelin dierente, ya me direis
    Nombre:  Breviarium Romanum.jpg
Visitas: 322
Tamaño: 771.6 KB

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    No acabo d'entendre els teus propòsits de llum i desenfoc de la ploma.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Dejando aparte esas texturas de la zona enfocada de la izquierda a mi también me cuesta digerir la zona derecha por luminosidad y enfoque, Ese desenfoque lo veo extraño, ¿es de edición?

  4. #4
    Xiscu, no és gens fàcil entendre sempre el significat dels teus bodes, però no m'amoïno per això. La imatge em pot agradar o no agradar. I aquesta imatge, si més no, m'he l'he mirat detingudament una bona estona, he vist el ben treballada que està i estic segur que me la tornaré a mirar. Endavant, Xiscu!

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Creo que no me entendeis.
    Por cierto es normal... no me entiendo ni yo

    Estais acostumbrados a que todo lo enfoco, cuando en esta imagen no quiero ese enfoque, deseo darle un aire.. etereo.. bucolico no sé, algo que trasmita tristeza , soledad, vacio
    Me entendeis ?
    Creo que Vicenç ha pillao algo, no Vicenç ?

  6. #6
    Certament que hi ha coses a la foto que no entenc, pero, tot i no ser el teu millor bodegó, el conjunt de l´imatge s´em fa agradable.

  7. #7
    Como foto no me acaba de gustar, pero manteniendo la idea, yo intentaria iluminar un poco más la parte derecha.

  8. #8
    M'agraden molt els colors, la composició i el missatge. Crec que m'agradaria encara més tota enfocada. Penso que tots els sentiments, que dius vols donar, ja hi són a la foto sense el desenfocat. M'agrada que investiguis, en aquest cas amb l'enfocament. Sempre m'he preguntat per què no investigues fora dels "bodes"? Que ja domines sobradament. Amb el gust, perfecció, detall que ens mostres i coneixement fotogràfic, no tens fronteres. Molt bé, Xiscu!

  9. #9
    No me desagrada la idea pero la veo un tanto forzada, artificial (nos tiene mal acostumbrados). Está bien de todas formas, en especial el intentar cosas diferentes.

  10. #10
    Tenin en compte que lo més fàcil seria que estés tot enfocat i amb una bona il·luminació, he volgut intentar entrar dins la foto, és a dir, interpretar el missatge que l'autor ha volgut transmetre. En Xisco ja ho ha explicat prou bé, però al marge d'açò, la meva primera lectura ha estat la d'un estat d'ànims del individu des d'una perspectiva llunyana on els records i els sentiments són borrosos. És a dir la senectud.
    Molt bona Xisco!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •