Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Escueto Guiso

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Escueto Guiso

    Seguimos en estado de alarma, sobra tiempo.
    Este es un guiso, como su titulo indica... de supervivencia
    Nombre:  Escueto Guiso.jpg
Visitas: 330
Tamaño: 817.3 KB

  2. #2
    Ara veig que la situació actual m'està treien de polleguera. El primer que he vist a la teva bona foto és el coronavirus. L'os de la dreta sembla un autèntic coronavirus, amb la seva gran boca per mossegar-nos millor, el seu nas, ulls i, sobretot, les punxes de la corona. Està fet intencionadament?
    Disculpa les meves dèries. La foto té, com totes les teves, una qualitat admirable. El contingut no és el que m'ha agradat més. Cada u tenim els nostres gustos.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Jo també he pensat el mateix de l'òs de la dreta.
    Tant és així que, aquest fenòmen de reconeixer cares als objectes (pareidolia) em distreu del motiu de l'autor.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Vaya calidad la de tus bodes!!!
    A mi me ha venido a la cabeza, no sé porqué, una imagen de hambruna y de apañarse para hacer un caldo con lo que hubiera a mano.

  5. #5
    Bon bodegó. Com sempre. Es podria aplicar aquell compte de la "Sopa de pedres". Aqui serís "Sopa d´ossos"

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Gacias, por comentar a todos
    Referente a lo que comenta Joan , del parecido del hueso con nuestro famoso coronavirus, es mera coincidencia, no es buscado por mi parte
    Mi idea en este Bode , es lo que comenta Carlos y lo que el titulo quiere decir, solo es un Guiso de supervivencia o de crisis
    Solo eso

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Un bode de una calidad tremenda. Distinto y original. Me ha dado una impresión más parecida a la de Carlos , por los huesos y un posible caldo de tiempos difíciles

  8. #8
    Con en el LLuís, a mi també m'ha vingut el conte "Sopa de pedres" al cap quan l'he vist. Com sempre, una altíssima qualitat la de les textures. Bona composició i bon missatge, Xiscu.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •