Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Dia Internacional de la Dansa

  1. #1

    Dia Internacional de la Dansa

    Avui és el Dia Internacional de la Dansa, així doncs com que no puc gaudir de cap espectacle en directe, he pensat en celebrar-ho al foro pujant una foto d'un espectacle d'ITDansa, la companyia de dansa de l'Institut del Teatre de Barcelona.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Dia Internacional de la Dansa.jpg 
Visitas: 299 
Tamaño: 137.8 KB 
ID: 12679

    ISO 6400
    Nikkor 80-200 a 200 mm, f/2,8
    1/80 sec.

  2. #2
    Qué buen enfoque a 2,8 de apertura. Un buen homenaje al día de hoy.

  3. #3
    Un altre magnífica foto d'un perfeccionista com tu. M'agrada molt la llum, sobretot la que contorneja el cos. M'agrada també la composició i l'expressivitat de les mans. Enhorabona!

  4. #4
    Molt d'acord amb el que ja tant dit. Bona fotografia. Tú entres als espectacles amb carnet de fotógraf o t'atreveixes a tot?

  5. #5
    Cita Iniciado por Narcis Arpi Ver mensaje
    Molt d'acord amb el que ja tant dit. Bona fotografia. Tú entres als espectacles amb carnet de fotógraf o t'atreveixes a tot?
    Hi ha espectacles que la realització de fotografies és lliure i no cal cap tipus de carnet ni autorització. Entre aquests hi ha, per exemple, la majoria d'esports. Això sí, la localització és fonamental. Jo normalment adquireixo l'abonament al Godó ja al desembre (que és quan es posen a la venda), per un torneig que es juga a finals d'abril de l'any següent. Així puc triar la localitat que vull. En el cas de la gimnàstica rítmica, per posar un altre exemple, una localitat al mateix lateral d'on hi ha les jutgesses, però a un nivell més alt, també és preferible. El bon coneixement de la instal·lació esportiva d'on se celebra la competició així com de l'esport del que vols fer la foto són també elements molt importants.

    En el cas de la dansa i teatre és diferent. Normalment no s'hi permet fer fotos, però jo mai faig fotos "d'amagat". S'han de respectar les regles i, a més, vull estar tranquil. En el cas d'aquesta foto, vaig demanar permís a la directora del grup durant uns assajos i, a més de fer fotos en aquell moment, vam quedar per fer fotos l'endemà, que era el dia de l'estrena.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Si !!
    Bona Vicenç .....de tot

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Impecable.
    El que em sorprèn és que a 1/80 et quedés tant congelada.
    Imagino que la vas agafar en una acció estàtica, no?
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Si, Jaume. Pero el cavell està lleugerament mogut. No dic que sigui un error, perque li dona moviment.

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Espectacular nitidez. Me gusta mucho el momento elegido para la imagen

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •