Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Surfista

  1. #1

    Surfista

    Desprès de tenir l'ordinador confinat en un servei tècnic, hi torno.
    Obtinguda fa un parell d'anys a la costa de l'Adriàtic. He penjat aquesta que expressa tranquil·litat, quan aquesta noia anava amunt i avall
    sense parar.

    Zuiko 14-150 mm
    ISO 640
    1/1000 - f9,0 - 150 mm (equiv. 300)

    Nombre:  P9240188 FF.jpg
Visitas: 292
Tamaño: 277.3 KB

  2. #2
    M'agrada molt la intencionalitat de la foto però li trobo un parell de cosetes que, al meu criteri, la podrien millorar. Una és que crec que val la pena reenquadrar-la retallant-la per sota i la dreta. Com més tallis per sota més amunt semblarà que vagi la noia. Si, a més, retalles per la dreta, em dóna la sensació que la imatge guanya en força perquè la noia té "més camí" per endavant. Però això són criteris molt personals, prova-ho si et ve de gust. L'altra coseta que jo faria seria donar-li al conjunt una mica més de llum. La noia està en una pose formidable i perfectament enfocada i "congelada". Pot donar molt.

  3. #3
    Pues salvo el detalle de que está demasiado centrada y con los consejos de Viçens, una espectacular escena.

  4. #4
    Gràcies per opinar. Adjunto versió aplicant els comentaris rebuts.

    Nombre:  P9240188 FF v2.jpg
Visitas: 276
Tamaño: 214.4 KB

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Guapa.
    Esta última tiene mas fuerza pero lamento que se haya perdido esa ola (con su espuma) inferior.

  6. #6
    A mí m'agrada més així, Narcís. Què en penses, tu?

  7. #7
    Bona foto, Narcís. Has enganxat el moment ideal. Una foto molt potent que indica la dificultat d'aquest esport i la gran força que necessita. Crec que aquesta foto és un bon exemple de com una bona foto pot arribar a ser una molt bona foto amb el processat correcta. D'acord amb en Vicenç respecte a la llum i a l'enquadrament. Jo encara haguera tallat més per sota: línia de l'horitzó segons la regla dels terços. També haguera clonat les boies grogues. Felicitats!

  8. #8
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    A mí m'agrada més així, Narcís. Què en penses, tu?
    Com a foto m'agrada més aquesta segona versió, però com autor, com diu l'Alfredo em sap greu tenir de prescindir de l'onada amb escuma. Tot no pot ser sense alterar el format. Vaig presentar la primera versió amb la noia massa centrada precisament per no eliminar aquesta part d'aigua.

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Magnífica foto, Narcís. Té molta força i impacte visual.

    No m'acaba de convencer el contrast que té. La veig una mica dura.
    M'agrada aquest joc !

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Muy buena imagen de acción, me gusta más la segunda versión re encuadrada

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •