Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Moixos amorosos

  1. #1

    Moixos amorosos

    Continuo amb els meus moixets. Aquests tigres poden pesar 320 kg cada u i estan en un moment força tendre. Gràcies al seu color quasi BN volia deixar la foto en BN, però em semblava que perdia calidesa. Deixant-la en color i rebaixant molt la intensitat i saturació m'agrada més. Teniu experiència en fotos quasi BN?

    Nombre:  Moixos carinyosos.jpg
Visitas: 377
Tamaño: 171.3 KB


    Nikon D850, Nikon 70-300 f/5-5.6 a 170, f/7.1, 1/1600, ISO 800. Te un gran retall, la foto es aproximadament un 30% del original.

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Preciosa foto. Felicidades.
    Me gusta mucho el encuadre.
    Personalmente esta foto la veo tal cual pues en ByN se perdería ese color de la lengua (que para mi es un plus); si la foto fuese sin lengua si que la veo en ByN.

  3. #3
    L'expressió i posició dels dos animalons són molt bones. El que no m'acaba d'agradar és la llengua d'aquest color, més que res perquè amb aquest color es veu estranya i no no s'entén que hi 'juga" amb la resta de la foto. M'entens el que vull dir?. No sé com és en color, però crec que no em desagradaria gens en monocrom total. M'agrada molt l'enquadrament que li has fet amb el retall. Bona foto, Joan.

  4. #4
    La foto m´agrada molt, però estic amb en Vicens quan al color de la llengua. Potser si que m´agradaria mes en monocrom (no dic Blanc i Negre), potser amb un lleuger tò sèpia. En cas contrari, si la deixès en color, potser la saturaria una mica mes i miraria de variar el color de la llengua. La foto és bona. Felicitats.

  5. #5
    Como la del león y la mosca, una foto tomada en el momento preciso. Composición y nitidez perfectas.
    El tema de la desaturación "pero no del todo" me atrae mucho y lo he hecho en alunas fotos colgadas aquí. Lo que ocurre es que a algunas fotos les va bien y a otras no. En esta me llama la atención que los tigres han quedado como si fueran albinos (¿o son tigres blancos?) y el contraste con la lengua es algo excesivo.

  6. #6
    Sóc un alumne aplicat: Deures fets! Ara la foto és totalment BN. Reconec que la llegua quedava bastant rara en aquest color desllanguit. Són tigres blancs, hi han perdut el pigment a les zones típicament ataronjades, però no a les parts negres. Podríem dir mig albins.
    És un autèntic luxe tenir els vostres comentaris. Moltíssimes gràcies. M'ajuden molt.

    Nombre:  Moixos amorosos 2.jpg
Visitas: 370
Tamaño: 157.7 KB

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona imatge, Joan
    La resta ja t'ho han dit tot
    Perquè no en color?

  8. #8
    ¡Aaaah! Que sean blancos explica también el contraste con la lengua.

  9. #9
    Bona imatge. D'acord amb els comentaris fets. La correcció penso que la millora.

  10. #10
    Bona feina, Joan. Li has donat un BN molt bonic. M'agrada molt, ara.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •