Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Nines russes

  1. #1

    Nines russes

    Seguint el fil de la "Matruxka" he fet aquest muntatge amb un altre ballerina de la Final Four de Praga.
    Us poso les mides a que l´he dimensionat per tal de que, si no té prou resolució, em dieu que he fet malament:
    15 x 16,88 cms. - 150 ppp. i dóna 997px x
    Nombre:  Nines russes.jpg
Visitas: 801
Tamaño: 711.9 KB
    886 px

  2. #2
    M'agrada aquesta ideia i composició. Son tres fotografies??

    Les mides crec que estan be
    Última edición por Bep Taltavull; 19/04/2020 a las 15:23
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Bona realitzaciò Lluis!!

  4. #4
    Si, Bep. Son 3 fotografies. Estic content perque, poc a poc, li vaig trobant el truc, tot i que encar em falta molt. El dijous passat havia d´inaugurar una exposició a Sant Adrià que es deia "Mentides fotogràfiques" en la que tot eren parides acomnpanyades cadascunas d´un petit poeme descriptiu. Malauradament s´ha hagut de postposar "sine die". M´agrada molt fer parides, ja ho saps.

  5. #5
    El muntatge d'aquesta el trobo força bé, Lluís.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bon fotomuntatge, Lluís.
    Respecte a les mides:
    aquesta sí que té un pes raonable, tot i que és inferior (711,9Kb) al que tu dius (997Kb). Si passes el cursos per damunt la foto i esperes un segon et dóna aquesta xifra.
    Les dimensions (15 x 16,88 cms) no les puc valorar perque el programa del foro ho medeix en pixells.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Jaume, si t'hi fixes be, en Lluis diu 997 pixels i si posem la fotografia al PS, sense interpolar pots veure l'equivalència en pixels.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8

  9. #9
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Jaume, si t'hi fixes be, en Lluis diu 997 pixels i si posem la fotografia al PS, sense interpolar pots veure l'equivalència en pixels.
    Tens raó, Bep.
    M'he equivocat

    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •