Resultados 1 al 9 de 9

Tema: El darrer tren

  1. #1

    El darrer tren

    Seguint el fil de l´estació de Portbou, a la que hi vaig afegir una figura, ara li he donat ls volta horitzontalment i hi he afegit el tren en moviment. Un altre parida de les meves. Que us semble. M´importa molt la vostra opinió.
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: El darrer tren - 1.jpg 
Visitas: 805 
Tamaño: 193.4 KB 
ID: 12605

  2. #2
    No li veig defecte Lluis, penso que les proporcions de la senyora son correctes en relació al tren, les sobres també van en el mateix sentit. No sabria dir si està fete amb una sola exposició.

  3. #3
    En realitat son 3 fotografies mes el volteig horitzontal per tal de que l´acció vagi d´esquerra a dreta.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Muy buen montaje buena elección de ByN.
    Me resulta curioso como el suelo parece curvarse.

  5. #5
    Alfredo: La foto inicial esta hecha con un ojo de pez y he tenido que curvarla un poco para enderezar el tren.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Bon montatge, Lluís.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7

  8. #8
    Crec que l'has clavada, en composició, en perspectiva, en edició... per mi perfecte
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Lluís, a primer cop d'ull és una foto que atrau, que està bé. Però ja que dius que t'importa molt la nostra opinió, seré puntillós en l'aspecte t'ècnic. Entenc que la vols presentar en algun concurs i per això val la pena apurar fins l'últim detall. Hi veig dues coses a millorar.

    1) La delimitació del sostre del tren no és prou acurat. Si t'hi fixes, es veu un efecte del "moviment" del tren per sobre, que no has acabat de treure.

    2) L'efecte del moviment no segueix la perspectiva del tren (A veure si em sé explicar amb el que vull dir. Si ti fixes, la línia blanca que delimita la part inferior de la primera finestra del tren es troba més o menys a meitat alçada de tot el tren. Si? Doncs si continuem amb la vista aquesta mateix línia veurem que al fons del tren arriba a la part superior del tren. Veus el vull dir? Per donar un efecte "real" del moviment, aquesta línia hauria d'anar a parar també a mitja alçada. Això, es clar, ha de passar amb totes les línies. Se m'acut que una manera d'aconseguir-ho seria girar la foto uns 5º (o el que sigui), aplicar l'efecte i, després, retornar la imatge a la seva posició d'origen.

    Si no m'he explicat prou bé, fes-me un truc.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •