Resultados 1 al 5 de 5

Tema: La capital del llevant menorquí

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    La capital del llevant menorquí

    Reinicio aquest tema del mes, després de 5 anys a la nostra fototeca, que va ser quan vam iniciar aquesta nova activitat del Tema del Mes. Ja fa 5 anys!.
    Us volia comentar que tret d'alguna excepció, anirem recuperant temes del mes, des del principi d'aquest apartat. Per tant, veureu que darrera del títol no posaré la data actual, si no la del fil inicial.

    Trenco el gel amb aquesta panoràmica (estem acabant el dia 9 i encara no hi ha cap foto a aquest apartat). A veure si "pico" als de ponent, mallorquins i peninsulars i en pujen, que sabem que en fant de molt bones (en podeu veure unes quantes aquí, en l'apartat Panoràmiques, del 2015).

    Aquesta foto té un context: Feta des de l'avioneta d'un bon amic meu. Jo, mareijat com una sopa, disparant en plà western (sense apuntar). El que em va sorprendre més va ser el resultat obtingut, malgrat fer-ho a través del metacrilat ratllat de la finestra.
    Si mai teniu ocasió de provar-ho, aprofiteu la ocasió. Val la pena. Qué Carlos, te animas? ;-)

    Nombre:  JaumeFranch-Pan_PortMao_1920H-.jpg
Visitas: 673
Tamaño: 756.4 KB

    Nikon D750 - DF: 85mm
    f/7,1 - 1/800 - ISO 200.

    És un retall d'una sola foto: Volant i grogui, comprendreu que no podía pretendre fer una serie paralela... Ni borratxo!. Be, borratxo, tal vegada sí.

    Vinga va, animeu-vos a lluir les vostres panoràmiques.

    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Nunca había visto Mahón desde esta perspectiva. Muy bien!

  3. #3

  4. #4
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Increíble resultado dadas las condiciones ( mareo y ventanilla). Solo queda darte mi más sincera enhorabuena¡.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Pepe Peñafiel Ver mensaje
    Increíble resultado dadas las condiciones ( mareo y ventanilla). Solo queda darte mi más sincera enhorabuena¡.
    Al revelar la foto, jo fui el primer sorprendido.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •