Resultados 1 al 7 de 7

Tema: Zumo de fresas

  1. #1

    Zumo de fresas

    Tot i que estic acabant les existències, veient que avui la cosa està apagada (suposo que és perque el dia no convida a sortir) us faig arribar una nova foto.
    Càmara Canon EOS 5 Mark II (Silvestrina) obj. Canon 24-80 a 70, Iso 200, 1/250, f. 20, flash Broncolor 200w. amb difusor, a 1/2 potència i pantalla de rebot
    Nombre:  Suc de maduixes 1 copia.jpg
Visitas: 446
Tamaño: 526.7 KB

  2. #2
    T'haig de confessar que m'ha sorprès molt el plat en aquesta posició. Però m'agrada, m'agrada... I ja, posats a fer, per què no li retalles un tros de negre per la part de dalt?. No li aporta res a la foto i crec que et quedaria un enquadrament molt més "rodó" (I no ho dic pel plat ). Molt bé, Lluís.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bon, Bode Lluis
    A part del que diu en Vicenç, veig en les maduixes alguna cosa estranya en el color

  4. #4
    Dos comentaris que faria ja s'han fet: caldria retallar per sobre i respecta a les maduixes, jo més que el color el que no m'agrada és que s'hagi perdut la textura en alguna part, probablement per la manipulació. Afegeixo que el fons no és un negre uniforme o així el veig jo i no em fa el pes.

  5. #5
    Buena composición y me sumo a la propuesta de recorte por arriba.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Bona Lluís.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me gusta a mi también y lo del recorte lo he probado y parece muy interesante.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •