Resultados 1 al 3 de 3

Tema: Passejant pel Barranc d'Algendar

  1. #1

    Passejant pel Barranc d'Algendar

    Lo primer de tot és demanar disculpes (i ja van no sé quantes vegades...) per la meva participació tant intermitent dins el FFF però sa veritat és que es dia hauria de tenir 8 hores més per a poder fer tot allò que voldria.....

    S'altre dia vam ser pel Barranc d'Algendar fent una passejadeta i vaig veure moltes floretes com la que vos present (no tenc ni idea de com es diu, segur que en Raul i qualcú altre m'ho dirà tot d'una). De ses diferents fotos que vaig fer aquesta és una de les que més m'agrada.

    Veureu que la foto té renou però, per aquesta vegada, l'he volguda deixar així.

    Nombre:  Barranc d'Algendar_0011.jpg
Visitas: 206
Tamaño: 385.7 KB


    Nikon D610 amb Sigma 150-600 a 600 mm, ISO 3200, f/6,3, 1/2000 i compensació -1
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Una delícia.
    M'agradaría que provessis a contrastar, selectivament, les floretes , deixan aquest mateix fons, però.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Estic content de veure't per aquí i compartir temes de botànica. M'agrada aquesta suavitat, encare que estic d'acord amb en Jaume referent a contrastar les flors.
    Aquesta es un all dels molts que tenim per l'illa. Es diu Allium triquetrum. Men. Allassa o Allassa blanca. Cat. Lágrimas de la Virgen.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •