Resultados 1 al 9 de 9

Tema: A l'alba

  1. #1

    A l'alba

    Aquesta foto la vaig fer un dia en què la meva idea inicial era fer una foto del sol sortint per damunt del far de Favàritx. Havia matinat bastant per a poder ser a l'hora de la sortida del sol, però amb la quantitat de núvols que hi havia la foto planificada no va ser possible. Quasi anava a recollir els trastos quan vaig sentir el motor d'una barca ... Vaig moure'm ràpidament per a poder incloure la barca dins l'escena. I just en el moment de disparar una senyora que voltava per allà va aparèixer per la passarel·la.
    Això em recorda que haig de ser més pacient i que oportunitats per fer fotos n'hi ha moltes. Quantes vegades sortim amb una idea planificada i tornam amb una altrafoto, potser millor? I quantes vegades hem abandonat massa prest?


    Nombre:  2020-02-08_mf_0467-1080.jpg
Visitas: 823
Tamaño: 428.7 KB

    FUJIFILM XT-2 | ISO200 | f/11 | 1/1000s | 150mm EFF

  2. #2
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Pues si, bella estampa. Y como dices, la silueta sobre la pasarela le añade emoción y expectativas.

  3. #3
    Comparteixo les teves reflexions, Fèlix. Tot i així pots estar content perquè la matinada va tenir la seva recompensa. Bona, Fèlix!

  4. #4
    Tonos fantásticos y composición muy acertada jugando con las siluetas a contraluz.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Felix
    uns tons molt bons ,fantastic contrallum

  6. #6
    Una foto molt intressant!!

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Magnífica foto.
    També comparteixo les teves reflexions.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8

  9. #9
    Bon contrallum i composició. Comparteixo els teus comentaris.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •