Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Vitrac (mascle) - Saxicola Rubicola

  1. #1

    Vitrac (mascle) - Saxicola Rubicola

    Avui matí he anat per una de les zones humides de Menorca per anar agafant es punt a n'es Sigma 150-600. Encara no tenc s'enfocament prou ben calibrat però de ses que he fet avui vos en deix una que pens que s'enfocament no està gaire malament, encara que potser tengui un poc de marge de millora.

    Subscribesc es comentari que ha fet en Bep en un altre fil a on comparteix s'opinió del nostre company J. Cuadros afirmant que el millor per aquest tipus de fotografia és estar ben a prop del subjecte, ja que en la foto que vos present hi ha un retall important....

    Nombre:  Son Bou_0034.jpg
Visitas: 93
Tamaño: 355.5 KB


    Nikon D610 + Sigma 150-600 a 600 mm, ISO 1000, f/8, 1/2000, Ev +1
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sí, hi ha manca de definició.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Jo la cara i les plomes del coll les veig bé tenint en compte els 600 mm i el retall que dius que has fet. No tinc molta experiència en aquestes fotografies però subscric el comentari que fas.

  4. #4
    Jo el veig bastant be, Joan. Tenint en compte la distància, el retall... vas por bon cami
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  5. #5
    Moltes gràcies a tots per ses vostres aportacions.

    Personalment, encara que hi pugui haver un petit marge de millora en l'enfocament, pens que el que més afecta a la qualitat de la imatge, en aquest cas, és el gran retall que vaig fer (més d'un 80% del fotograma), ja que la calibració per a la distància a la que em trobava de l'ocell ja l'havia feta a casa de manera bastant metòdica. És per aquest motiu que estic d'acord amb la idea del nostre company J. Cuadros en quant a la importància de trobar-se molt a prop de l'ocell per aquest tipus de fotos.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •