Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Puerta de Eos

  1. #1

    Puerta de Eos

    Tenia l'esperança de que la sortida de sol donaría una mica de color als núvols, però no va ser així. Tot i així he volgut pujar aquesta imatge amb color i amb un processat en blanc i negre. A veure què en penseu.
    Iso 200; f/9; exp. 1" focal 18 mm.

    Nombre:  _DSC3239-1024.jpg
Visitas: 442
Tamaño: 489.8 KB


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC3239 bn-1024.jpg 
Visitas: 125 
Tamaño: 433.0 KB 
ID: 12326

  2. #2
    A mi personalment m'agrada més en blanc i negre. Crec que els nuvols tenen més força i la imatge es més impactant.

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    16 may, 17
    Ubicación
    Ciudadela
    Mensajes
    845
    Me gustan ambas, si bien es cierto que en ByN la presencia de las nubes resulta mas ominosa.

  4. #4
    Si haig de triar entre les dues, em quedo sens dubte amb la BN. Com diu en Fèlix, és més impactant. Dit això, no crec que sigui la millor varsió en BN que li puguis treure. Deixa'm fer-te un parell de comentaris. Crec que hi ha massa negres sense detall. Si la suavitzes en aquest sentit, també baixaràs l'excessiu pes que té en el conjunt el núvol de la dreta. Adicionalment, l'hauries de passar pel reductor de soroll, que és molt evident i perjudica la foto. Si tens ganes de provar-ho per veure que et sembla, aprofita per acabar d'anivellar la foto. Però és només la meva visió, Raül.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Primer de tot, deixa'm que et digui que hi veig una dominant blava evident.

    Per altre banda, tot i que sembla que el blanc i negre li dóna més prestància o dramatisme a la foto, deixe'm discrepar sobre aquest blanc i negre vs color.

    Com que sería complicat explicar en paraules les modificacions que jo hi faría, aquesta vegada, amb el teu permís Raül, pujo la meva versió, tot i que no me l'has demanat.
    Espero que no et molesti.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Sintes_DSC3239-1024c.jpg 
Visitas: 61 
Tamaño: 633.5 KB 
ID: 12327
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me decanto por el BN. Con los consejos de Vicenç incluso puede mejorar. Estoy de acuerdo que ne la versión de color quizá esa dominante azulada no le ayuda.

  7. #7
    Jaume: No hi ha dubte que la foto que has processat és més "resultona", ara be, el cel era més paregut a la que jo presento, tot el conjunt era molt més suau.
    La temperatura de color la tenia en automatic i va disparar a 4200ºk; al procesar-la vaig aumentar la temperatura a 7650ºk, així i tot, vaig treure dominant blava, però clar, és que hi havia un blau molt suau a l'ambient que supòs que es reflectia a les roques dels penya segats del port.

    Vicenç: La foto en bn està processada amb un automatisme de Nick Collection i no vaig parar massa en com quedava ja que presentava la foto a color.
    Ara l'he processada manualment i la torno a penjar aviam què vos semble.

    Nombre:  _DSC3239 bn-1024-1.jpg
Visitas: 394
Tamaño: 370.5 KB

  8. #8
    L'última versió en BN és la que m'agrada més. Respecta a la de color trobo massa blaus els núvols, però no em desagrada

  9. #9
    Aquesta nova versió de BN em sembla molt millor.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    M´agrada molt mes en BN

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •