Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Flamencs

  1. #1

    Flamencs

    Aquests reis passats m'han portat un cos DX de 24 mb amb la ideia de fer aquest tipus de fotografies amb el Sigma 150-600, que el converteix en un 225-900 mm,

    però ara toca calibrar de nou l'enfocament i aquest és el primer exercici a distàncies mitjane/llargues uns 60/70 mts

    ISO 1600...............f/8.....................vel 1/1000................focal 900mm

    Nombre:  Flamencs 2020.jpg
Visitas: 287
Tamaño: 383.7 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Buf, quina delícia de fotografia.
    900mm ! Fantàstic resultat.
    Algún dia ens ensenyaràs a calibrar l'enfocament?

    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bonissima, Bep, aquesta combinació del Sigma amb un sensor Dx et donarà moltes alegries, n'estic segur.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Gràcies amics!!

    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje

    Algún dia ens ensenyaràs a calibrar l'enfocament?
    Quan vulguis Jaume, no totes les càmeres o objectius poden calibrar l'enfocament, en el teu cas, la D750 si que es pot.

    Sempre pensam que els objectius i les càmeres van perfectes, i ens ho pot semblar al veure les fotografies,

    fins que un bon dia ens donam compte que els resultats poden ser millors.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ja que en rallem del tema , m'aprofito per fer-te aquest comentari.
    Durant un temps, fent foto macro, enfocava manualment amb el Live view. No fa molt, em va sorprendre que l'enfocament per aquest sistema i per el visor, no coincidíen. Això em va fer pensar que no tenía una bona calibració.
    Veient el resultat de les fotos enfocades des de'l visor semblen correctes, així ho faig ara.
    Però aquesta discordància entre els dos sistemes, em recorda que cal revisar la calibració.
    Soc conscient que cal tenir en compte la graduació del visor segons les nostres dioptríes i que això pot tenir a veure amb aquesta diferència aparent.
    Un dia ens veiem i m'ho expliques, val?
    M'agrada aquest joc !

  8. #8

  9. #9
    Bonica foto, sembla que es fet "posar" als flamencs, ji ji

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •