Resultados 1 al 5 de 5

Tema: Bellis annua

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1

    Bellis annua

    Ès una Margarideta, i té molts altres noms populars.

    No la tenía a la col·lecció i no recordava que tingués aquest halo blanc central tan marcat.
    No totes les que he vist ténen aquesta coloració, la majoria son blanques amb tons liles, com la flor de la dreta.


    Nombre:  Bellis annua_DSC7399aF-8Cv.jpg
Visitas: 77
Tamaño: 493.2 KB
    Nikon D750 - DF:120mm - f/4,5 - 1/500 - ISO 640
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Molt delicada
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  3. #3
    Molt curiós aquest halo Jaume.

  4. #4
    Aquest halo que menciones és molt habitual en aquesta flor, especialment les que tenen els pètals coloretjats. En tot cas, són precioses. Ara també tenim,(encara que acaban la floraciò), la Bellis Sylvestris que és molt pareguda, es diferencia perque la tija on hi ha la flor és més llarga i la flor una mica més gran i també les fulles un poc més disperses.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Raul Sintes Ver mensaje
    Aquest halo que menciones és molt habitual en aquesta flor, especialment les que tenen els pètals coloretjats. En tot cas, són precioses. Ara també tenim,(encara que acaban la floraciò), la Bellis Sylvestris que és molt pareguda, es diferencia perque la tija on hi ha la flor és més llarga i la flor una mica més gran i també les fulles un poc més disperses.
    Gràcies Raül, em va molt bé rebre aquesta informació.
    M'agrada aquest joc !

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •