Resultados 1 al 9 de 9

Tema: En Llorenç i el Far

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1

    En Llorenç i el Far

    Fa un temps varem descobrir una ubicació a Sa Punta Grossa de Na Macaret, que malgrat ( i gràcies) la distància de 7,1KM permet oferir-nos un espectacle de sortides de Lluna i Sol.
    Tot és qüestió de : Ganes, òptica i planificació. Be, en cal un altre: que la meteorologia ens acompanyi.

    Fa poc, en Tito ens va recordar aquesta ubicació i ens va oferir una magnífica sortida del sol.
    Fa pocs dies, en Carlos S. va aconsegui una mateixa escena , però els núvols li van decapitar el sol.
    Ahir, en Carlos i jo, malgrat les ràfegues de vent, vam tornar a aquest indret, però amb un càlcul inexacte de la sortida del sol en el seu àzimut i alçada.
    Tot i així, tot i que el sol no està en la millor posició, vam aconseguir una imatge prou digne i, sobretot, varem aprendre una nova lliçó.

    Nombre:  _DSC6651-HDRc-8x5-Rec-8Cv.jpg
Visitas: 397
Tamaño: 512.9 KB

    % Retall: Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de Pantalla 2019-12-23 a les 17.21.31.png 
Visitas: 66 
Tamaño: 44.3 KB 
ID: 12196

    En Carlos ho va fer a la seva manera i jo a la meva.
    No em cansaré de dir que, cada vegada que faig una planificació d'aquest tipus, aprenc quelcom nou, cada vegada. Com sempre, els errors ensenyen molt... si n'ets conscient.

    Dades: Nikon D750 - Nikkor 200-500mm a 500mm - f/5,6 - 1/2000 - ISO 1250 Mode automàtic, amb enforquillat, processant dues imatges la EV-1 i la +1.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: HDR 51-3.jpg 
Visitas: 71 
Tamaño: 173.6 KB 
ID: 12195

    La propera ocasió vull provar : Mode automàtic amb enforquillat de 0, +1, i +2 , amb mesura al sol.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Sí, fue un tiro al poste pero con el ventarrón que hacía hubiera sido complicado hacer la foto 10 metros a la izquierda del lugar en la que fue tomada (a resguardo del viento y en plan "okupa" de una terraza deshabitada).
    El procesado da para cientos de sub-tonalidades pero el que has hecho refleja la luz que había y transmite la belleza del momento.

  3. #3
    És realment moooolt bonica. Felicitats per la foto i felicitats a tu en Carlos per la voluntat, la matinada que vàreu fer i la perseverància.

  4. #4
    A jo no em molesta gaire que el sol no estigui just al bell mig del far i donaria per bona sa planificació que vàreu fer.

    També em sembla molt encertada la idea de disparar enforquillat per tal de tenir detall al far encara que es trobi en un contrallum tant fort.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Bona Jaume!, sa localització és impressionant.
    Com sempre l'esforç té recompensa. Enhorabona!

  6. #6
    Molt bona Jaume. Sa pròxima vegada ja ho saps, una mica mès a la esquerra.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Tito Felix Ver mensaje
    Molt bona Jaume. Sa pròxima vegada ja ho saps, una mica mès a la esquerra.
    ... o potser a la dreta. Perque a partir d'ara la sortida del sol serà en un àzimut més curt.
    M'agrada aquest joc !

  8. #8

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Aunque tarde no puedo dejar de comentarte.
    Felicidades por a imagen. Localización buenísima y edición de calidad.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •