Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 20 de 20

Tema: London 2019

  1. #11
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Moltes gràcies per comentar, Vicenç.
    Tan sols pretenia compartir ses imatges d'aquest viatge per deixar constància ja que va ser molt complicat poder fer fotos amb sa reflex. Erem un grup molt nombrós (casi 50 persones) i no vaig poder dedicar-hi gaire temps..... Sa primera foto de la Torre de Londres, per exemple, està feta des de dins un autobús....

    Evidentment, don per bones totes les apreciacions que heu fet.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    Doncs per estar feta des de dins d'un autobús, la vas clavar!!. M'agrada l'enquadrament d'aquesta imatge.

  2. #12
    Gràcies a tots per comentar.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #13
    No havia vist la darrera entrega... molt bones totes, m'agrada especialment la de la font de llarga exposició
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #14
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    No havia vist la darrera entrega... molt bones totes, m'agrada especialment la de la font de llarga exposició
    Gràcies, Bep, d'aquesta font en vaig fer varies canviant d'enquadrament però com que una la vaig emprar per a fer la felicitació de Nadal, he pujat aquesta altra per no repetir-me.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #15
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bon reportatge, Joan A.
    M'agrada aquest joc !

  6. #16
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Molt bon reportatge, Joan A.
    Gràcies, Jaume.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #17
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt ben vistes. Jo sempre penso que té doble mèrit fer fotos interessants de llocs que tots hem vist milions de cops...
    Si he de triar (que ja sé que no) les que més m'atrauen són la tercera i la novena i la última del museu amb l'esquelet.

    Mèrit afegit al fet de fer -les anant tant acompanyat.... tots sabem lo dur que es fer fotos quan et criden per darrera "queeeè...anem tirant o què?" :-)

  8. #18
    Molt bones fotos Joan!!!

  9. #19
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Excelente reportaje. Esa larga exposición de la fuente también me ha gustado especialmente.

  10. #20
    Gracias a todos por aportar vuestro punto de vista.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •