Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Tardor

  1. #1

    Tardor

    Fotografia presa aquest dimecres en companyia d'en Manel Almar, vam aguantar unes gotes de pluja esperant que pararia, per sort va ser així.

    ISO 200.............f/16...........vel 0,60s..............focal 20mm

    degradat invers de 3 passos + degradat suau de 2.5 passos..............temperatura 6250K...................Revelat en ACR

    Nombre:  Tarde de otoño 2.jpg
Visitas: 448
Tamaño: 509.6 KB
    Última edición por Bep Taltavull; 21/11/2019 a las 21:53
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Molt bona Bep.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    M'agrada molt sa llum des cel i sa textura que tenen es núvols. Bona foto!

  4. #4
    No hi ha cap dubte que empreu els filtres amb veritable mestratge. Els núvols, per una banda, són un clar exemple. T'han quedat fantàstics. El primer pla amb les roques i el moviment encertadíssim de l'aigua, són un altre exemple. El que li trobo a la imatge en conjunt, però, és que la veig molt irreal. La primera apreciació en veure la foto és que hi ha un cel massa fosc per la claredat que té el primer pla. Aquesta sensació se'm reforça al veure que les roques del fons són força més fosques que les del primer pla. Però no em facis massa cas, Bep, potser només siguin sensacions personals.

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    És probable que en Vicenç tingui raó.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Gràcies pel vostre temps, amics.

    Respecte al comentari d'en Vicenç he de dir que, quan la vaig veure penjada aqui, al foro, vaig pensar que potser m'havia passat amb el vinyeteig i per això es veuen els núvols una mica massa foscos.

    En quan a les roques, les del primer pla son realment mes clares de color que les del fons.

    També vull dir que jo, quasi mai, fotografio el que veig, si no el que sento i potser els núvols volen reflectir un estat d'ánim, però potser em vaig excedir una mica.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Sin leer anteriores opiniones, de entrada es visualmente impactante. Si acaso veo demasiado contraste entre la luminosidad del primer plano y el cielo. Pienso que podrías bajas luz de aquél y la foto sería espectacular. En cualquier caso , preciosa.

  8. #8
    Sa foto d'entrada és impactant però la trobo irreal, i aquí és quant entre l'autoritat de l'autor en decidir com la vol presentar. Si a l'autor li agrada així, per jo ja m'està be.

  9. #9
    Bona fotografia. Arribo tard però m'ha resultat interessant el que s'ha debatut

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Impactante, espectacular. Es tu versión sin tener que acudir a la realidad. Me parece perfecto. La velocidad de exposición me encanta Bep.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •