Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 17

Tema: Cap a la ratlla de França

  1. #1

    Cap a la ratlla de França

    Aquesta foto la vaig pujar ja fa un temps pero ara hi he afegit la figura. Que us sembla?
    Nombre:  1 - Cap a la ratlla de França - 1.jpg
Visitas: 528
Tamaño: 224.1 KB

  2. #2
    Sí, la recordo, aquesta foto. Si la figura és un muntatge, trobo que està molt, molt bé. L'ombra, (les ombres en aquest casos solen ser el principal maldecap) trobo que està molt ben resolta. M'agrada molt la foto, Lluís. Felicitats.

  3. #3
    Efectivamente, esta vez el montaje es excelente y muy creíble. Enhorabuena.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    M’agrada molt més aquesta versió.
    Però de nou em dona la impressió que les ombres no mantenen paral.lelisme la qual cosa resta credibilitat al muntatge, la resta em sembla molt creible.

  5. #5
    M'encanta Lluis com t'ha quedat.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Gràcies pels comentaris. És questió d´anar practicant. Encara estic de pràctiques perque aquest tipus de fotografia m´agrada molt.

  7. #7
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Molt bona Lluís!.


    De tota manera, continuo creient que els fotomuntatges hauríen de valorar-se en el seu apartat.
    Què en penseu?
    Eliminem l'apartat de "FOTOMONTAJE" i passo les que hi han, a aquí?
    M'agrada aquest joc !

  8. #8
    Si jo presento aquest tipus de fotos al apartat general es per que penso que en els altres apartats son menys vistes i comentades. Si creieu que les he de presentar allà m´ho dieu i valoraré si presentar-les ó no. He vist moltes fotografies de, per ejemple, flora i fauna al apartat general tot i que, per elles també existeix un apartat específic.

  9. #9
    Aquest cop t'ha quedat de luxe!!

  10. #10
    Personalment crec que si en Lluís l'ha posada aquí, "Exposición, análisis y crtica", és perque li interessa que donem la nostra opinió i critiquem el muntatge,

    igual que si jo penjo un ocell o una flor perque sigui més artística i m'interessi la vostra opinió.

    Igual que vaig fer amb l'aqueducte de Segovia, ja que em semblava més artística que de reportatge... pens que els subforos poden quedar com estan
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •