Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Riu Ganges

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Riu Ganges

    Doncs la segona part del meu viatge (laboral, encara que no ho sembli :-) va ser l'India: Calcuta i Mumbai.
    Vaig tenir la sort de poder visitar un temple que està als peus del riu Ganges, riu sagrat per als hindús.
    La gent s'hi mulla el cap i la cara i fins s'enduen aigua a casa en ampolles de plàstic per poder afegir l'aigua a la seva banyera diaria. Cosa sorprenent donat que el riu està contaminadíssim.... la grisor de l'aigua és resultat de la brutícia, per molt plàcida que sigui la imatge.

    Comentaris, com sempre, seràn benvinguts.

    Nombre:  DSCF3489 web.jpg
Visitas: 423
Tamaño: 381.5 KB

    FUJIFILM XT2 | 55mm (eq 83) | 1/250s | f4 | ISO 400

  2. #2
    Muy buena esta. Sugiere cosas y tiene calidad en el detalle y en la composición. Una de tus mejores fotos que he visto. Enhorabuena.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    D'acord amb en Carlos S., molt bona
    Les línies superiors de la foto potser m'hi sobren.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Comparteixo l'opinió d'en Carlos. Al meu criteri, el gran valor de la foto és la seva visió i concepció. Enquadrament impecable. Felicitats, Bet.


    PS. Si en tens ganes, prova de fer-li un petit toc de "curvas" per donar-li una mica més de contrast, a veure que et sembla.

  5. #5
    No em transmet res, potser em falta conéixer el lloc
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,671
    Me gusta la imagen. La composición incluso esa suavidad de la misma. Muy buena

  7. #7
    Suscribo el comentario de Carlos.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Momtes gracies a tots! M’alegra saber que certament vaig millorant. I realment us ho agraeixo perque és el resultat de formar parr de FF!

    Vicenç: precisament he tocat les corbes per enboirar l’ambient....

  9. #9
    Es senzilla però ben vista. Jo hauria intentat donar una mica més de protagonisme a l'aigua. La part de dalt no em molesta, al contrari, penso que es necessari.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •