Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Fruits de tardor

  1. #1

    Fruits de tardor

    Una de ses coses que més m'agraden de sa tardor és poder menjar castanyes i magranes.

    Sense voler emular a n'es mestre d'es bodegons de Fotofinde, avui he volgut aprofitar que a casa tenia aquets fruits de tardor per a provar si el Micro Nikkor 105 AIS és també vàlid per a bodegons. A jo no em desagrada el resultat, a vam que opinau voltros.....

    Nombre:  Bodegó de tardor_0001.jpg
Visitas: 366
Tamaño: 757.3 KB

    Nikon D610 amb Micro Nikkor 105 AIS, ISO 100, f/32, 30 segons.

    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    I all-i-oli? També vas fer all-i-oli? . Les textures les trobo molt bones. La composició, al fet que es vegi només aquest tros de la fusta de tallar, no m'acaba de convèncer, bàsicament perquè deixa al descobert una línia molt marcada entre el fons i la (taula?) i, a més, crea un cert desequilibri. Però és una sensació molt particular. A veure que et diuen la resta.

  3. #3
    Molt agrait per ses teves observacions.

    Si, és una taula. Li he ficat la post de tallar per que el vermell de la magrana i les castanyes destacassin un poc més del que farien si estassin damunt la taula que és més fosca però com que a la part que no es veu la post té com un mànec per agafar-la i no volia incloure'l dins la foto he optat per aquest enquadrament.

    El morter l'hi he ficat per que la maça ajudi a dirigir la mirada cap a la magrana oberta (no he fet all i olí,no, jajaja).
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Compartim afició per les magranes, tant estèticament com per menjar-les.
    Jo trobo masses ombres i veig més el morter ( per ser groc i verd) que la resta d’elements, que entenc eren els que volies destacar.
    Potser amb un picat...?

  5. #5
    Al veure la foto, he pensat que estava força be. Però desprès de llegir els comentaris d'en Vicenç veig que pot millorar i molt. Pero a jo no me fagis gaire cas que de Bodegons no n'entenc gens....

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bé, Joan
    Estic content que algú posi algun Bode .. segueix
    Aquest el veig una mica groguenc tot i la composició tampoc m'agrada molt.


    Però com ja t'he dit tu segueix..

  7. #7
    La fotografia m´agrada força. La composició, no tant. El que si que em molesta és l´ombra de la mà de morter a la paret i el color que el trobo una mica massa càlid i saturat. Pot ser degut al monitor.

  8. #8
    Joan, la calidad de la imagen es muy buena en el aspecto detalle. La iluminación es lo que no acaba de convencerme.

  9. #9
    La idea del bodegó m'agrada, la llum i el color. El tema de les ombres i d'altres que s'apunten, els entenc per la no disponibilitat de les condicions optimes per fer un bodegó. Aquest assumpte en Xisco el te superat.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Bona iniciativa!.
    Composició discutible
    Llums: ja t'ho ha dit en Carlos S.
    La trovo un mica dura ( crec que no és la primera vegada que, darrerament, t'ho dic de les teves fotos, oi?)

    Si encara et queden castanyes, magranes i ganes, jo de tu ho tornaría a intentar.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •