Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Primera presa de contacte

  1. #1

    Primera presa de contacte

    Avui matí he volgut anar a provar un nou filtre ND que he comprat: el Haida NanoPro ND 3.0 (1000x) ultra slim de 82 mm.

    Com que no tenia gaire temps he anat fins devora casa i hi he fet molt poca estona.

    Nombre:  Sa Sectaria_0015 800px.jpg
Visitas: 425
Tamaño: 970.4 KB

    Nikon D610 amb Tamron 24-70 a 24 mm (retallada en l'edició per a millorar sa composició) + Haida ND 3.0 + Hitech GND 0.9
    ISO 800 (errada meua per no haver revisat aquest paràmetre, encara estava un pel adormit), f/8, 2 segons.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Gosadira a dir que si aquesta foto és el resultat de la primera presa de contacte, quan ja sigueu amics i us tingueu confiança veig que gaudirem tots d'unes molt bones fotos. Pel meu gust has "clavat" el punt de velocitat. Molt bona composició. Diria que els blaus estan sobresaturats.

  3. #3
    Moltes gràcies per ses teues apreciacions, Vicenç. Sa veritat és que jo també li veia una cosa extranya als blaus (encara que mai puj sa saturació a ses fotos) i pens que pot ser per haver-li donat un pel d'intensitat general a tota sa foto. Abans de pujar-la pensava que tenia una temperatura massa freda i encara que he fet proves per a pujar-la no he arribat a un punt a on m'agradàs més sa foto.
    He corregit ara baixant intensitat i just un pel de saturació i pens que ha millorat sa foto.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    M'agrada molt l'efecte que has aconseguit al mar de damunt ses roques.
    Aquest filtre promet!

  5. #5
    M'agrada força Joan. Baixant els blaus quedarà millor.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Sensació: Bona foto i excel.lent efecte seda. Aquest filtre en les teves mans, promet.
    Comerntari tècnic: veig sobresaturació i duresa (massa contrast?)
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    M’encanta la compo. A primera vista vaig pensar que era el Malecón de La Havana...

  9. #9
    Açò promet Joan!!! Una fotografia molt correcte en un plis plas.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,671
    Me parece una imagen inicial que promete grandes momentos para todos.
    A mi también m h llamado la atención ese color azul.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •