Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 17

Tema: Dubai Souq

  1. #1
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165

    Dubai Souq

    Hola

    he portat uns dies desconectada degut a dues setmanes de viatge laboral. Tot just vaig arribar ahir.
    Aprofitant les casi 10h de vol, vaig estar editant algunes de les fotos.
    Aqui us en deixo una, feta un divendres a Dubai, mentres un grup d'homes resaven.

    Nombre:  DSCF3125 web.jpg
Visitas: 409
Tamaño: 74.1 KB

    Bet

  2. #2
    M'agrada la idea i la composició, has sabut transmetre aquest moment de intimitat.
    Però trobo que li falta una mica de nitidesa (detall), potser un problema al exportar la imatge? Només pesa 74kb.

  3. #3
    Abans de res, dir-te que m'agrada molt la foto. Molt ben vista i amb una llum esplèndida. Les llums de dins del "carreró fosc" són molt bones. Crec que d'aquesta foto en pots treure un gran profit si arregles petites coses. Coincideixo amb en Fèlix en que li manca nitidesa. Ja li vas passar l'"output sharpener" que ve amb el Nik Collection al finalitzar el Jpeg original?. També crec que falta corregir-la una mica (una miiiiiica) de llum. Si et ve de gust, prova d'ajustar l'histograma per la dreta i veuràs quina diferència. Felicitats per la foto, Bet.

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Sensacions: És una molt bona foto.
    Comentari tècnic:
    Important que revisis el redimensionat de la foto al pujar-la al fòrum.
    Com diuen els companys, és molt probable que el programa del fòrum t'hagi comprimit la foto per haver sobrepassat algún dels límits.

    Una vegada resolt el tema de la qualitat de fitxer, rectificaría les altes llums del centre de l'escena.
    Jo, a diferència d'en Vicenç, corregiría més que una "miiica" les altes llums.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Molt bona foto amb una llum a la zona de les ombres del carreró molt i molt bona. El finestró que dona llum des de la part superior és un plus.

    D'acord amb ajustar un pel les altes llums i també comprovaria la verticalitat de les diferents linees dels edificis del carreró (no vull dir que no hi estiguin verticals i potser tu ja ho has comprovat, tan sols és una sensació).

    Segur que si corregeixes el tema del redimensionat abans de pujar la foto, la imatge guanyarà en detall i força.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Gracies a tots per els comentaris.

    No sé que ha passat al pujar la foto, pq al PC m'ocupa 2M.
    La pujo de nou amb les vostres suggerències, tot i que jo jo veia les llums tant altes. Per cert ahir em vaig deixar els EXIF

    Nombre:  DSCF3125.jpg
Visitas: 385
Tamaño: 121.2 KB




    La foto la vaig fer amb la part fosca molt més fosca, precisament per a no cremar la part de l'exterior. Després amb el Ps l'he aclarit i m'ha sortit massa soroll, per la la qual cosa he aplicat el Define del Nick. Cosa que deu haver fet perdre definició. Ara mb el Output sharpener ho he corregit.
    És a dir..... tipic cas meu que per a millorar una cosa n'espatllo una altra i acabo dins d'un bucles que deunidó :-)

  7. #7
    La manca de definició que et comentavem, crec que pot ser deguda a les mides de l'arxiu. Pensa que per pujar-les al fòrum hi ha uns limits de pixels en vertical i en horitzontal i si el teu arxiu sobrepassa aquets límits, el mateix programa del fòrum redueix la mida i fa perdre qualitat a la foto. Et recoman que miris les mides d'aquest arxiu que dius que pesa 2 Mb i la redimensionis deixant el costat vertical entre uns 800 px i uns 1024 px i després la pugis de nou.
    Sobretot que el costat vertical no tengui més de 1024 px per que és el llímit admés pel programa del fòrum.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    gracies.... feia 1042, ara l'he corregida

    Nombre:  DSCF3125 web.jpg
Visitas: 391
Tamaño: 730.8 KB

  9. #9
    De la foscor amb pocs detalls a la llum de la pregària, potser és el que transmet.

    M'agrada molt la trancisió de les llums.

    Tenc una pregunta: on vas enfocar i amb quin diafragma?
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    osti si..encara no ho posat els exif..!


    1/80 s f/4,5 26,5 mm, ISO6400

    Vaig enfocar a les persones però tot plegat va ser força ràpid per una raó: a Dubai està penalitzat fer fotos a persones sense el seu consentiment. Per tant si algú m'hagués dit alguna cosa( i més tneint e compte que estaven resant) em podria haver ficat en problemes.
    Diguem que Dubai no és el lloc més adient per practicar el tant de moda "street" :-)

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •