Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 14

Tema: Somni d'una nit d'estiu

  1. #1

    Somni d'una nit d'estiu

    Aprofitant que tenc ordinador nou he tornat a processar aquesta imatge feta aquest estiu. Aquesta imatge és una única fotografia, sense fer apilament, sa renou és bastant present, sobretot a l'horitzó i a la "model".
    Tots els comentaris són ben vinguts!

    Nombre:  2019-08-02_CP_PT_0139_ff.jpg
Visitas: 377
Tamaño: 421.0 KB


    FUJIFILM XT-2 | ISO3200 | 12mm | f/2 | 25s


  2. #2
    Per damunt de tot voldria destacar la idea de la foto i la composició. M'agrada molt. Dit això, tal com tu mateix dius s'aprecia quelcom de soroll i, pel meu gust, potser caldria enfosquir una mica el cel. Potser que també et comentin que caldria corregir la verticalitat de la casa i l'horitzó, que -a més- són contradictoris. Pero repeteixo, bona foto y molt bon gust.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Sensacions: Magnífica foto
    Comentari tècnic : Pel meu gust, augmentaría el contrast del cel, de la línia de l'horitzó cap amunt.
    Si corregeixes la horitzontalitat de l'horitzó, augmentarà la inclinació de la caseta.
    No em molesta el soroll.

    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    D'acord amb gairebé tots els comentaris i aportacions que t'han fet els companys per tal de millorar una bona foto.

    Bona foto, Fèlix!!!!
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    Una fotografia que transmet el que imdiques al títol, molt ben aconseguida. Estic d'acord amb el comentari d'en Jaume, Personalment m'agraden aun pel més fredes
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt bona composició, m'agrada molt. I els tons de la casa també. Del cel opino poc perquè no és el meu tema.
    Em moelsta una mica el soroll de la noia, sobretot al braç.

    Molt guapa!

  7. #7
    Pujo una nova versió on he augmentat el contrast i reduit sa renou.
    També he intentat corregir sa perspectiva. Quan vaig fer sa foto, com era de nit, sa meva referencia era la casa i vaig intentar que la casa em quedes vertical.
    Degut a la deformació del objectiu el mar va quedar bastant inclinat. Si corregeixo només la inclinació del horitzó la casa em queda molt tombada he intentat adreçar-la però no se si el resultat és optim.
    Adjunt la versió sense processar també.



    Nombre:  2019-08-02_CP_PT_0139_ps-denoise_ff.jpg
Visitas: 358
Tamaño: 384.4 KB
    Nombre:  2019-08-02_CP_PT_0139_raw_jpeg.jpg
Visitas: 357
Tamaño: 350.7 KB

  8. #8
    Molt bona Felix. Normalment sol ser bastant complicat corregir les deformacions dels grans angulars, i mes en aquest cas, amb l'horitzo, la vertical de la casa i la figura humana.

  9. #9
    Muy buena composición con el detalle de la mujer contemplativa. También el procesado es bueno.

  10. #10
    Molt bona fotografia. L'increment de contrast la millora.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •