Resultados 1 al 7 de 7

Tema: De cara al vent

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1

    De cara al vent

    Avui sí que s'ha notat aires de tardor.

    Nombre:  _NEF4184aF-8Cv.jpg
Visitas: 930
Tamaño: 905.5 KB

    Nikon D750 - Nikkor 24-120mm - DF: 120mm - f/11 - 1/1000s - ISO 400
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Una bona foto típica de vent a Menorca.
    Jaume.. els ocellots els pagues bé ?

  3. #3
    Si, ha sigut un bon començament de tardor, ventada forta i temporal maritim. Bona imatge!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Jaume, em pasa com a la foto dels calamars d'en Bep, que aquesta imatge no m'evoca la tardor. Em sap greu.

  5. #5
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    A mi tampoc em suggereix tardor ( potser com en Vicenç...sóc massa urbanita).
    Però per raons òbvies m’encanta la foto...

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,184
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Lafebre Ver mensaje
    Jaume, em pasa com a la foto dels calamars d'en Bep, que aquesta imatge no m'evoca la tardor. Em sap greu.
    És comprensible que no participeu d'aquesta sensació de tardor en aquesta imatge , ni en la d'en Bep quan parla de que la tardor és el moment d'anar a pescar calamars...
    Com diu na Bet, sou urbanites, més de muntanya que de mar i, per tant, associeu la tardor amb el context que esteu acostumats a viure.

    Es dóna el fet que alguns de nosaltres vivim la tardor d'altre manera. No tenim muntanyes ni arbres que canvíen de color, tret de quatre Plataners d'ombra. Tenim molt de mar i costa i ho vivim intensament.

    La ventada i baixada de temperatures ens ha evocat clarament el canvi d'estació, més quan estàs fent aquesta foto des de dins el cotxe per evitar els esquitxos de la mar.

    Tot és molt relatiu...
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    És comprensible que no participeu d'aquesta sensació de tardor en aquesta imatge , ni en la d'en Bep quan parla de que la tardor és el moment d'anar a pescar calamars...
    Com diu na Bet, sou urbanites, més de muntanya que de mar i, per tant, associeu la tardor amb el context que esteu acostumats a viure.

    Es dóna el fet que alguns de nosaltres vivim la tardor d'altre manera. No tenim muntanyes ni arbres que canvíen de color, tret de quatre Plataners d'ombra. Tenim molt de mar i costa i ho vivim intensament.

    La ventada i baixada de temperatures ens ha evocat clarament el canvi d'estació, més quan estàs fent aquesta foto des de dins el cotxe per evitar els esquitxos de la mar.

    Tot és molt relatiu...

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •