Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Kolomenskoye

  1. #1

    Kolomenskoye

    Iatge presa en aquest parc de Mscou. Càmara Sony NEX F 5, obj. Sony 24-50 a 27, ISO 400,f. 11 1/2000
    Nombre:  Kolomenskoye.jpg
Visitas: 339
Tamaño: 170.1 KB

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    LLuis, no sé.. veig alguna cosa estranya en aquesta imatge, crec que el processat no l'afavoreix ..

  3. #3
    J t´explicaré el que hi veus. Primer vull mes opinions

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una foto que podria ser molt bonica , però que, com insinúa en Xisco, se li ha fet un processat incorrecte i incomplet.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Ai, ai, ai. És un experiment dels meus. Quan estigui mes comentada enviaré l´original. L´he penjat aqui perque no és un muntatge, es una parida.

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Nosaltres anem a criticar, valorar,analitzar i tú...
    Punyetero, ens fas girar el cervell.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Doncs va, ara la comento jo per veure si desvetlles el misteri . A veure, en principi diria que és una imatge ben pensada, força ben composada (encara que crec que es podria haver millorat), però que la primera impresió visual et provoca que diguis un "llàstima de l'edició". El primer que destaca és la "brutícia" que es veu al cel, en aspecte similar al soroll. Aquest aspecte també és perceptible en les zones clares de l'edifici. Es de destacar també la manca de "feina fina" al voltant del tronc de l'arbre (a la zona on té el terra com a fons).

  8. #8
    Nombre:  DSC01437 copia-1.jpg
Visitas: 302
Tamaño: 444.3 KB
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: DSC01437 copia.jpg 
Visitas: 26 
Tamaño: 375.4 KB 
ID: 12050  

  9. #9
    Aquesta és la original. Vaig intentar treure els arbres del darrera de las taulades. El tema era "Passatge amb un sl arbre" En Narcís ho entendrà.

  10. #10
    Lluis, l'enquadrament m'agrada. Tant en la retocada com en la original, el blau del cel no m'acaba d'agradar. Estic d'acord amb els comentaris tècnics que s'han fet.
    De totes maneres si presentes la retocada no t'enfadis si el jurat pensa que no compleix. Hi han dos arbres, el principal i un altre que sobresurt a ma esquerra.
    Com sempre en aquests assumptes hi ha debat i un sol arbre sembla que no vol dir que aquest estigui complert a la fotografia.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •