Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Observatori

  1. #1

    Observatori

    Avui vespre he anat fins a l'observatori que tenim a Ciutadella i que mai s'ha arribat a emprar (si no vaig errat). S'idea era fer la VL vertical damunt l'edifici però intuia que la contaminació lumínica seria massa forta i no em permetria veure-la (com així ha estat) però aquestes coses no les saps fins que no hi vas i ho proves.
    Acte seguit han anat apareixent núvols i he aprofitat per fer una fotografia diferent a la que havia imaginat.

    Nombre:  Observatori Ciutadella_0017.jpg
Visitas: 368
Tamaño: 389.4 KB


    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm
    ISO 200, f/4, 90 segons
    Il.luminació amb frontal LED de la zona del graffitti on s'hi projectava una ombra no desitjada
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sensacions : Molt bona. Un altre foto de regal ( vas anar amb una idea i en treus un altre).
    Comentari tecnic: Què extrany em sembla que t'agradi la saturació de colors d'aquesta foto.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Cita Iniciado por Jaume Franch Ver mensaje
    Sensacions : Molt bona. Un altre foto de regal ( vas anar amb una idea i en treus un altre).
    Comentari tecnic: Què extrany em sembla que t'agradi la saturació de colors d'aquesta foto.
    Gràcies Jaume.
    Sa saturació no l'he alterada durant el processat. M'havia plantejat baixar llums de la part inferior de la foto però no volia llevar protagonisme al graffitti.
    Per altra banda, ja intuia que tindria núvols movent-se en aquesta direcció quan preparava l'equip, però buscava menys núvols i que es veiés sa VL.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    La Naturaleza esta vez se comportó como la musa de la inspiración: te pilló trabajando. El resultado estupendo: una buena idea, una buena composición y una saturación que enfatiza colores complementarios. Indudablemente las nubes dan dinamismo. Muy buena.

  5. #5
    Muchas gracias, Carlos, la verdad es que me fui bastante satisfecho de la salida express que hice. Casi siempre salimos de casa con una idea preconcebida y al llegar a la localización te das cuenta de que las condiciones no son las esperadas. En algunos de estos casos te vuelves a casa sin nada decente para procesar. Por suerte, en este caso no fue así.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    M'agrada, i molt, tal com t'ha quedat, Joan A. Per mi és una bona (i diferent) foto. Felicitats!

  7. #7
    Moltes gràcies, Vicenç.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Felicitats, la sortida ha sigut aprofitada. M'agrada com la presentes.

  9. #9
    Enhorabona per trobar una foto diferent a Menorca, que ja és difícil.
    Almenys sa inversió que van fer ha valgut la pena per algú .

    Els ennivolats una passada!!

    Els verds de sa mata potser una mica saturats, però no em molesta.

    Som jo o aquest observatori sembla una p***a?

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •