Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Niemeyer

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    Niemeyer

    Un lugar , super-fotografiado y buen sitio, para ir con tiempo y a las horas que toca y el equipo adecuado.
    No fue mi caso , estube poco tiempo, sin equipo y con mucha gente.
    No pude sacar algo bueno de este fotogenico lugar
    Nombre:  Niemeyer.jpg
Visitas: 391
Tamaño: 542.9 KB

  2. #2
    Como indicas el lugar interesante y lleno de gente como en todas partes, nosotros entre ellos. Buena composición. El resultado final da la impresión de que algo falta, pero la fotografia me gusta.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Sensacions: Doncs, la foto m'agrada. Sensació d'espai, molt ben referenciada per les persones que hi surten. Una diagonal magestuosa.
    Comentari tècnic: Llums i peocessat apart, cuidaría la verticalitat.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Tens raó, Xiscu. Conec l'indret i, realment, és un bon lloc per anar-hi sense presses. En aquest cas, l'ull del fotògraf (tampoc) no ha fallat. M'agrada l'enquadrament però no m'acaba de convèncer el resultat final de la imatge.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Nombre:  301.jpg
Visitas: 408
Tamaño: 439.0 KB
    Gracies a tots
    Un altre des mateix tema

  6. #6
    La composició d'aquesta també m'agrada i el revelat supera el de la fotografia anterior. M'agrada com l'has deixada.

  7. #7
    Primer de tot, repetiré una vegada més la meua opinió en quan a pujar més d'una foto diferent en el mateix fil: crec que si pujam fotos diferents, encara que siguin del mateix tema, dins l'apartat de crítica fotogràfica, dona peu a que els comentaris s'entremesclin i sigui difícil saber de quina foto parlam.
    Dit açò, només comentaré la primera foto, tal com he fet en altres ocasions en que heu penjat més d'una foto en aquest subfòrum.
    La idea de la clau alta m'agrada molt per que li dona un aire més eteri. La inclusió de la figura humana és tot un encert per a donar-se compte de les proporcions i l'amplitud de l'espai. Si que convendria cuidar les linees horitzontals i verticals ja que en aquesta clau alta, les linees tenen més protagonisme.
    Amb quina càmera vas fer la foto?
    Quina llàstima no poder-hi fer més temps. Enveja sana em dona per que, tot i que sigui un lloc molt fotografiat, a jo també m'agradaria poder-hi anar a fer fotos.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    Me gustas estas fotos en clave alta, dan sensación de amplitud y ambiente diáfano.

  9. #9
    En aquesta segona mostra l'ull del fotògraf tampoc no va fallar i l'edició m'agrada molt més.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •