Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: Ombres sobre el llac

  1. #1

    Ombres sobre el llac

    A finals d'agost i primers de setembre he tingut l'oportunitat de conèixer Chicago, una ciutat que, si vols gastar sabates, té una mida "humana" per descobrir-la a peu. A la foto, el sol de darrera hora de la tarda fa que les ombres dels gratacels es projectin sobre el llac Michigan. Foto presa des de l'observatori de l'edifici John Hancock, el segon més alt de la ciutat.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC5612.jpg 
Visitas: 385 
Tamaño: 374.9 KB 
ID: 11954

    ISO 200
    Nikkor 24-70 a 32 mm, f/6,3
    1/80 sec.
    -1EV

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Ben vista , Vicenç.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Realment les ombres fan que sigui un gran foto.
    Tinc curiositat : la tenies plsnejada i hi vas pujar a l‘hora concreta que et permetés fer la foto? O la vas veure un cop adalt, „per casualitat“?

    La corba i la simetria aigua-terra també les has clavat.... té alguna cosa subliminal de ying-yang

  4. #4
    Molt bona foto Vicenç. Crec que ès una ciutat que val molt la pena.

  5. #5
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Realment les ombres fan que sigui un gran foto.
    Tinc curiositat : la tenies plsnejada i hi vas pujar a l‘hora concreta que et permetés fer la foto? O la vas veure un cop adalt, „per casualitat“?

    La corba i la simetria aigua-terra també les has clavat.... té alguna cosa subliminal de ying-yang
    Gràcies pel teu comentari, Bet. Respecte la teva curiositat, et diré que sóc un veritable fanàtic d'observar qualsevol ciutat des dels punts més alts que pugui. M'agrada molt, ves que hi farem. Tan és així que sempre que tinc l'oportunitat de pujar a un observatori d'aquest tipus planifico la visita per pujar-hi a mitja tarda i m'estic dalt fins que cau la nit. En aquesta estona (hores), veus com van canviant les llums, els tons, els volums, com en van encenent els llums dels carrers i edificis, com apareix una nova ciutat... En aquest cas no hi va haver res de diferent. Vaig fer exactament això que he explicat. De seguida vaig veure les ombres sobre el llac, però encara no eren prou pronunciades (el sol encara estava força alt), però s'intuïa el que es podria veure. Era només qüestió d'esperar (un bon servei de bar i unes bones butaques van fer l'espera més agradable). Esclar, tinc preses més "obvies" on es veuen els gratacels i la línia de costa, però aquesta que presento m'agrada molt més.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC5665.jpg 
Visitas: 75 
Tamaño: 431.4 KB 
ID: 11962

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Fantastica !!
    Ets un fotògraf d'altura !!

  7. #7
    Fer de turista pausadament ja veig que dona bons resultats
    Ben vista tot i que aquí té de dir bona previsió.

  8. #8
    M'agrada molt la perspectiva que has triat i la inclusió de les ombres dels edificis és tot un encert ja que millora la composició i és una idea que molt poques persones podrien intuir.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Fantàstica poc més puc afegir!
    La espera va valer la pena.

  10. #10
    ¡Que bien has buscado la sinuosidad de la "ese" de la costa! Y las sombras sobre el agua equilibran perfectamente el peso de los edificios. Muy buena.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •