Resultados 1 al 9 de 9

Tema: San Basilio

  1. #1

    San Basilio

    Una imatge classica del viatge a Rùssia. El mèrit d´aquesta foto, per a mi, consisteix en haver conseguit que no hi sortis cap perssona, malgrat la quantitat de xinesos que hi arribava a haver pels voltants.
    Càmara Sony Nex F-3, obj. Sony a 24 mm. Iso 400.f.13. 1/250
    Nombre:  San Basilio.jpg
Visitas: 401
Tamaño: 203.0 KB

  2. #2
    Bona imatge, Lluís. La veritat és que m'has sorprès, perquè en veure el títol m'imaginava veure la foto en color. El monocrom de l'edifici m'agrada, però en el cel es veuen clarament unes zones de color rosat (la part que envolta la cúpula central; a la mateixa alçada de la foto, però tocant al marge dret i entre la torre de la dreta i el marge). Tenen la pinta de ser "artefactes" del procés d'edició. Crec que val la pena que intentis arreglar-ho.

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona Lluis
    Apart de lo que diu un Vicenç
    un blanc i negre bo !!

  4. #4
    La torno a penjar arreglada. M´he passat amb el filtre sèpia.
    Nombre:  San Basilio.jpg
Visitas: 387
Tamaño: 199.9 KB

  5. #5
    Bon B/N Lluis. Encara que, com he tingut el plaer de visitar-la, crec que lo mès bonic son els seus colors...

  6. #6
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Penso que el que fa que la foto sigui tant impactant en BN és el cel tant dramàtic. La mida desproporcionada dels núvols és el que enmarca l‘edifici.
    Felicitats per haver evitat la múltitud a la foto.

  7. #7
    Bon BN. Com diu la Bet els nùvols ajuden molt i l'enquadrament el millor tenint en compte les circunstàncies.

  8. #8
    Personalment em costa veure aquesta foto en blanc i negre, ja que és un edifici del que esteim acostumats a veure imatges en color, tot i açò, si has triat aquesta opció, crec que has fet un blanc i negre molt elegant.

    Supòs que el fet de que no tengui gens d'aire per la part inferior es deu al teu desig d'evitar que hi apareixessin persones en la imatge.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Evidentment, Jon Antoni. Estava carregat de turistes, principalment xinesos. L´he fet en B i N, principalment, pels núvols que em semblen molt atractius. A mes a mes, en color penso que està molt vista.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •