Resultados 1 al 9 de 9

Tema: Pont d'en Gil i Via Làctea

  1. #1

    Pont d'en Gil i Via Làctea

    Res, que aquesta nit tenia ganes de fer una estona de fotos i he partit cap as meu lloc fetitxe (esper que no vos cansi gaire amb tantes fotos d'es d'allà....).

    Volia agafar sa VL damunt es pont però des d'on estava hauria hagut d'esperar una estona més per fer sa foto, però tampoc disposava de més temps. Per altra banda, la mar estava molt encalmada i crec que si la mar hagués estat més borinada el resultat haura estat millor.

    No la consider una gran foto, però aquí vos la deix:

    Nombre:  Es Pont d'en Gil VL_0008.jpg
Visitas: 423
Tamaño: 948.0 KB


    Nikon D610 amb Nikkor 20 mm, ISO 6400, f/2,8 i 20 segons
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Tot i que la vl no esta aliniada amb l'arc a jo m'agrada!. Has iluminat sa roca?
    Avui arriba es meu company de aventures de Girona i teniem planificat d' anar-hi. Si et fa ganes repetir...

  3. #3
    Si, Fèlix, vaig haver d'il·luminar perquè no hi havia gens de lluna.
    Amb es no tenir filtre càlid, a ses roques va quedar una tonalitat freda molt difícil de corregir.
    Com més la mir, manco m'agrada sa foto....però gràcies pel comentari.
    Gràcies també per sa convidada però no ho tindré gaire bé per venir. Esper que treguis una foto millor que aquesta.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Doncs la foto em sembla molt bona, però el que no m'agrada és el color tant blau del cel i la VL.
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    Si, Jaume, els blaus i cians m'han donat molta guerra amb el processat i és una de ses coses que no em convencen.
    Crec que hauré de processar-la tota de nou

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  6. #6
    Coincideixo amb en Jaume. És que amb la darrera pujada d'una foto del Pont d'en Gili et vas posar el llistó molt alt, Joan A.

  7. #7
    Joan, crec que hi tindràs que tornar, cosa que no et resultarà molt complicat no?

  8. #8
    Moltes gràcies per les vostres observacions.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  9. #9
    Tu variedad de fotos del Pont da para que juegues con las tonalidades como quieras.
    Esta la veo "demasiado azul" pero compositivamente muy buena.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •