Página 3 de 3 PrimerPrimer 123
Resultados 21 al 30 de 30

Tema: Es Festí des Ratolí

  1. #21
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Elisabet Marti Ver mensaje
    Exacte. El que sembla evident és que la teva imatge perdurarà en la nostra memoria per una raó o altra. Això no passa fàcilment amb totes les fotografies que fem i/o postejem al FF.

    Gracies, Elisabet !!

  2. #22
    Fa dies que mir sa foto i encara no havia pogut trobar un moment per a comentar-la.

    Deixant de banda es tema ratolí i anant a la qüestió tècnica, des del meu punt de vista, pens que la zona superior de ses figues no fussiona bé amb el fons. Sembla com si ses figues estiguin retallades d'una altre foto i aferrades damunt aquest fons. Crec que aquesta sensació pot ser deguda al tema de la il.luminació que ja ha anticipat n'Elisabet i que fa que gairebé no hi hagi ombres a la imatge. Tot i açò, només és sa meua opinió personal.

    Per altra banda, tema definició i detall, de dalt de tot, tal com ens tens acostumats.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #23
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Fa dies que mir sa foto i encara no havia pogut trobar un moment per a comentar-la.

    Deixant de banda es tema ratolí i anant a la qüestió tècnica, des del meu punt de vista, pens que la zona superior de ses figues no fussiona bé amb el fons. Sembla com si ses figues estiguin retallades d'una altre foto i aferrades damunt aquest fons. Crec que aquesta sensació pot ser deguda al tema de la il.luminació que ja ha anticipat n'Elisabet i que fa que gairebé no hi hagi ombres a la imatge. Tot i açò, només és sa meua opinió personal.

    Per altra banda, tema definició i detall, de dalt de tot, tal com ens tens acostumats.

    Gràcies, per opinar Joan
    Les figues NO estan retallades d'un altre foto i aferrades damunt aquestT fons.
    Pot donar aquesta impressió, però no és així.
    Si tinc temps que és el que em falta us pujaré una altra versió del mateix tema

  4. #24
    Cita Iniciado por Francisco Aviles Ver mensaje
    Gràcies, per opinar Joan
    Les figues NO estan retallades d'un altre foto i aferrades damunt aquestT fons.
    Pot donar aquesta impressió, però no és així.
    Si tinc temps que és el que em falta us pujaré una altra versió del mateix tema
    Estic segur que no són d'una altra foto, però és sa sensació que em dona a jo.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #25
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Cita Iniciado por Joan A. Gomila Ver mensaje
    Estic segur que no són d'una altra foto, però és sa sensació que em dona a jo.

    Enviat des del meu ANE-LX1 usant Tapatalk

  6. #26
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Nombre:  new RATON.jpg
Visitas: 41
Tamaño: 498.8 KB
    Una nueva versión de la misma clase. En formato mas cuadrado y con la idea de obligar a centrar la vista y resaltar más las texturas
    Pido muchos Sorry a los que no les gusta el bicho

  7. #27
    A mi no em molesta el bichet. M'agrada mès sa primera Xiscu.

  8. #28
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    �� Tito
    Gracies

  9. #29
    Quan vas penjant bodegons i és sovint, aplaudeixo l'enginy i la qualitat tècnica dels mateixos.
    En aquest cas em trobo com d'altres companys i no puc entretenir-mi per opinar.
    Et reconec com diu el diccionari en relació a enginy: Habilitat, aptesa, a trobar els mitjans d'aconseguir o d'executar alguna cosa, i per tant he d'aplaudir, malgrat a mi no m'agradi.

  10. #30
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt agrait !!
    Narcis

Página 3 de 3 PrimerPrimer 123

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •