Resultados 1 al 8 de 8

Tema: Foc etern

  1. #1

    Foc etern

    Recentment hem viatjat a Russia i he intentat fer alguna foto interesssant. Cosa dificil perque està carregat de xinesos que es posen per tot arreu sense capmena de mirament. Aquesta foto m´agrada força per lo senzilla que és i el valor sentimental que té. Càmara Sony Nex F-3, obj. Sony 18-50 a 42, iso 400, f 25, 1/50.
    Nombre:  Foc etern copia.jpg
Visitas: 355
Tamaño: 232.6 KB

  2. #2
    M'agrada la composició. Si no m'enganya el monitor, la veig massa saturada i provaría de donar més lluminositat a les ombres.

  3. #3
    Bona composició en un indret carregat de simbolismes que no conec, però la fotografia transmet. Jo al meu monitor no la veig sobresaturada.
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  4. #4
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sensacions: Bona foto en sentit testimonial i fotogràfic.

    Comentari tècnic:
    - A mí també em dóna la sensació de estar un pel saturada.
    - També provaría a pujar un pel les ombres (selectivament).
    - Tot i quedaría un pel apaisada, jo retallaría la filera inferior de la imatge ( la rejola fosca potser fa nòsa al conjunt).
    M'agrada aquest joc !

  5. #5
    M'agrada la idea i la composició de la foto, Lluís. Com a distribució d'elements la trobo impecable. Crec que si li dones un pelet més de llum amb un toc de "curvas", eliminaràs aquesta sensació de sobresaturació que t'han comentat, al temps que també milloraran els detalls i textures a l'ombra. Bona foto, Lluís.

  6. #6
    Comparteixo l'opinió d'en Vicenç així com la possibilitat de retall inferior que ha comentat en Jaume.

    Per altra banda, tot i que la foto es veu anivellada, a la tira de dalt dels misons de la paret se li nota una curvatura més pronunciada cap al centre, imagin que deu ser que no has corregit la distorsió de lent. Encara que és una tocada de nassos, al haver-hi la linea horitzontal del misons, crec que valdria la pena corregir-ho.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7
    Una impecable foto de viaje y testimonio.

  8. #8
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Molt xula Lluis.
    No sol ser fàcil fer fotos de monuments de forma que siguin atractius per els que no hi hem estat, i tu ho has aconseguit.
    Personlment li hauria deixat més espai per la dreta però potser haurien sortit els xinesos i al foto deslluiiria.... :-)
    No l veig saturada.

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •