Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 11

Tema: " Insumiso "

  1. #1
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733

    " Insumiso "

    Nombre:  Insumiso.jpg
Visitas: 347
Tamaño: 783.3 KB
    Los mas veteranos del grupo, creo que recordarán una Bode de hace unos años, se titula Sumisión, adjunto miniatura.
    El Bode de hoy, del mismo tipo, esta Insumisión, como podreis apreciar, vamos cambiando con el paso del tiempo

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    No sé porqué no se ha cargado la miniatura, os pongo aqui la imagen, para los que no la conocen
    Nombre:  SUMISIÓN.jpg
Visitas: 305
Tamaño: 946.6 KB

  3. #3
    Molt bona sa idea com a contrapunt a la foto anterior.

    No sé si és bona idea que hagis pujat l'anterior foto per que d'aquella m'agrada molt el processat que li vas fer i ara la vista em demana trobar el mateix acabat en aquesta nova foto, encara que cada foto que feim és diferent de les altres que hem fet.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  4. #4
    Noto més caràcter al insumís!! Així ho he interpretat al manco. Molt bona Xisco!!

  5. #5
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Esta serie és la pera!.
    Bona Xiscu.
    M'agrada aquest joc !

  6. #6
    Aquesta que has fet ara per mi es més potent, tant per la pera escollida, la composició i el revelat aplicat.

  7. #7
    Una fotografia totalment diferent a l'anterior, menos pictòrica, però igual de bona
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  8. #8
    Sí, Xiscu, recordo perfectament la foto de les peres submises. Oi que aquella o una de similar et va guanyar un guardó?. La nova que ens presentes també m'agrada (està bé que també hi hagi peres insubmises ) com a concepte i idea, mantenint, com no podia ser d'una altra manera, la teva habitual qualitat tècnica.

  9. #9
    Bona foto, com sempre. Aquesta la trobo mes potent pel color i les textures, pero, sobre tot, pel fons que és mes fosc i fa ressaltar mes les peres.

  10. #10
    Simpática, ingeniosa y técnicamente impecable...pero me gusta más el procesado de la otra.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •