Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 15

Tema: Acumulació de llamps a Ciutadella

  1. #1

    Acumulació de llamps a Ciutadella

    Bona nit a tots,

    Avui, damunt les 01:00 h s'ha produit una tempesta elèctrica molt a prop de casa meua i na Marian m'ha animat a anar fins es Castell de Sant Nicolau per a intentar agafar-ne qualque llamp amb la càmera.

    La imatge resultant és la fusió de 9 fotos fetes amb la Nikon D610 + Nikkor 20 mm, ISO 400, f/10 i 25 segons cada una.

    La il.luminació del castell ha estat complicat de corregir-la per que rebia llums de cotxes que passaven i també del far de Sa Farola cada cert temps.

    Quan he arribat a casa estava tant emocionat que m'he posat a editar-la de seguida, per tant, segur que alguna possible millora hi trobareu degut a les presses per a mostrar-vos-la.

    Nombre:  Fusió llamps Castell de Sant Nicolau.jpg
Visitas: 391
Tamaño: 729.6 KB
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  2. #2
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    L'esforç sempre val la pena, Joan
    Una imatge amb força e inpactant ...

  3. #3
    Joan impressionant, realment xula!
    Un detall menor, tens opció de donar més aire per l'esquerra?
    Última edición por Felix Bagur; 14/09/2019 a las 09:56

  4. #4
    Gràcies companys.

    Fèlix, lo de s'aire segur que ho dius per que sa palmera està molt a prop del marge esquerra. A l'original hi ha més espai però vaig corregir sa verticalitat de sa palmera degut al ús del UGA i com a conseqüència vaig perdre una part d'aquest aire però no volia retallar més la part esquerra eliminant sa palmera per que em perdia també part dels llamps d'aquesta zona.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  5. #5
    És realment impactant el resultat final. Molt bona Joan !!

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Una gran fotografía, Joan A.
    Com li deia a la foto d'en Joan Carrés, em feu enveja.
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Bona fotografia .

  8. #8
    Una gran i impactant imatge molt ben resolta, només dues coses que em criden l¡atenció, una és el tema de la palmera, que ja has explicat el perquè i el segon, que també l'expliques d'inici,

    és la il·luminació de la torre, has aconseguit dominar les llums, però per jo t'ha quedat massa plana, potser li falta tenir algún costat més il·luminat que d'altres. Molt bona feina!!!

    Fotofindera!!!

    El que m'agrada menos és que no l'he feta jo
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  9. #9
    Espectacular imatge. Bona foto, Joan A. Felicitats.

  10. #10
    Gràcies a tots pels vostres comentaris.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •