Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Via Làctia i Torre d'Alcaufar

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Via Làctia i Torre d'Alcaufar

    Aquesta foto, feta el 31 de Maig passat, la volía exposar aquí com els altres companys de la sortida, però com que la vaig presentar al Saló Internacional Illa de Menorca, no em va semblar oportú fer-ho en aquell moment.

    Nombre:  _NEF6590d1-F-8Cv.jpg
Visitas: 398
Tamaño: 911.5 KB

    Nikon D750 - Tamron 15-30mm a 15mm - f/2.8 - 20s. - ISO -3200
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Personalment m'agrada molt com t'han quedat els colors tant el cel com la zona de la torre.

    Com ja deiem amb na Marga, ningú processa igual les VL's i un mateix autor pot processar-la diferent en funció d'allò que vulgui transmetre en aquell moment, per tant m'abstindré de comentar res en aquest apartat ja que en general veig tota la foto molt correcta i la VL té prou protagonisme.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  3. #3
    Em sorprèn la gran quantitat d'estels que apareixen en aquesta foto. També l'equilibri dels llums. El processat mol ben resolt!!

  4. #4
    Bona .
    Ara, esperar el veredicte del Saló.

  5. #5
    Si, Jaume, la recordo perfectament al concurs internacional, ja que em va agradar molt des de el primer moment.

    Tan sols et recomanaria un retall deixant la VL sortint del vèrtex superior esquerra i deixant la torre al terç inferior dret.

    Fotofindera de calle!!!!
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Cita Iniciado por Bep Taltavull Ver mensaje
    Si, Jaume, la recordo perfectament al concurs internacional, ja que em va agradar molt des de el primer moment.

    Tan sols et recomanaria un retall deixant la VL sortint del vèrtex superior esquerra i deixant la torre al terç inferior dret.

    Fotofindera de calle!!!!
    Algo així, Bep?
    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: vl2.png 
Visitas: 256 
Tamaño: 876.8 KB 
ID: 11892
    M'agrada aquest joc !

  7. #7
    Molt bona, Jaume. I amb el retall, encara més!

  8. #8

  9. #9
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Pedazo de foto. Una maravilla Jaume. Felicidades por la foto y la paciencia en esperar a subirla al foro. Fotofindera total!!!

  10. #10
    Excel·lent i impressionant Jaume! Ets un mestre!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •