Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Esperant

  1. #1

    Esperant

    Una tarda en un dels meus llocs preferits

    ISO 100................f/11...................vel 30s..................focal 20mm.............polaritzador + ND 10passos + degradat suau 2.5 passos

    Nombre:  Esperant.jpg
Visitas: 335
Tamaño: 248.4 KB
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    És preciosa, quasi perfecte.
    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt guapa i bona.. Bep !!

  4. #4
    Molt bona, Bep. M'agrada molt. Felicitats!

  5. #5
    M'encanta la direcció i força que donen els núvols. Molt Bona, enhorabona!
    Has fet "dodge and burn" al cel?

  6. #6
    Bona velocitat d'obturació per aconseguir el dinamisme dels núvols i la sedositat de les zones d'escuma de la mar.

    M'agrada el tractament en b/n que has fet i l'ús del polaritzador ho veig com a molt encertat per aquest tipus de foto i acabat.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  7. #7

  8. #8
    Felicitats per la fotografia. Bon domini dels filtres.

  9. #9
    Gràcies pel vostre temps companys, potser la veis amb una mica falta de llum, però era la meva intenció.

    La fotografia perfecte no existeix, però anar en la seva recerca és el que ens fa avançar.

    Fèlix: Gràcies pel teu comentari, en quant al tractament que comentes he de dir que no conec aquest tutorial ni acostumo a fer-ne de cap tipus, el revelar que solec fer es tant sols emprant ACR.

    El cel te un degradat digital per contrastar i un vinyeteig excloent el cantó de les roques
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  10. #10
    Doncs sí, Bep, ja que ho dius tu mateix, la veig amb una mica de falta de llum, però com tu mateix també dius, aquesta era la teva intenció. Pel demés, una magnífica foto.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •