Resultados 1 al 10 de 10

Tema: Sempre Punta Prima

  1. #1

    Sempre Punta Prima

    Com no tenc gran producciò fotogràfica, he recuperant una foto que vaig fer fa ja algún temps a Punta Prima (de la mateixa seria de la que tinc a l'exposiciò actualment) i que la considero preu interessant per a veure què en penseu.

    iso 200; focal 18 mm; f/9; 25" exp amb filtre neutre de 9 passos

    Nombre:  _DSC8639 Punta Prima 2-1024.jpg
Visitas: 385
Tamaño: 375.0 KB

  2. #2
    M'agrada, Raül. Una fotografia que invita a la calma, a la pau. M'agrada la composició: la diagonal verda. M'agraden els colors i el seu atractiu contrast. També la justa sedositat de l'aigua. La profunditat. Molt bé. La tindria penjada a una paret de casa.

  3. #3
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Totalment d'acord amb en Joan.
    De totes maneres, i no és per incordiar Raül, tinc dubtes de que el grau de sedositat no sigui excessiu i desdibuixi massa el mar, sobretot en el límit superior.
    M'agrada aquest joc !

  4. #4
    Molt bona, Raül. M'agrada molt tal com la presentes. Felicitats.

  5. #5
    Per jo està perfecte de tot, composició, tonalitat, llums i exposició. Un regal per a la vista
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Bona marina... Raúl

  7. #7
    Ja em va agradar molt la que tens a la expo y aquesta no es queda enrera.

    Tan sols al primer plà no se si milloraria aixecant les ombres de les zones més fosques.

    Per jo la sedositat de l'aigua m'agrada tal com la tens i els colors del cel i la zona del far de l'illa de l'aire són un luxe visual.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

  8. #8
    M'agrada tal com la presentes. El comentari en relació a la sedositat el tindria en compte si tens oportunitat de repetir la fotografia. Crec que aniria millor en aquest últim pla minimalista.

  9. #9
    Gràcies pels vostres comentaris.

    Jaume: Quant la mar està totalment encalmada tinc la costum d'aplicar una llarga exposiciò, al contrari de quant la mar és brava que solec reduir el temps. Però supòs que va de gustos.
    Narcís: Què més voldria jo que anar-hi una altre vegada i tornar a trobar la mar i la llum com aquest dia!!

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta Raul, es muy buena. Fotofindera!!!

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •