Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Llamps i trons

  1. #1

    Llamps i trons

    Gaudir de mal temps? És això possible? En el meu cas, sí. Fa mesos que tenim bon temps a les illes. Ja és una monotonia. Aquest canvi de temps m'agrada. És refrescant. Segur que si dura molt desitjaré que vingui el bon temps. Però mentre fem fotos diferents com aquesta. És al port d'Alcudi, com diuen els mallorquins. Tornant cap a casa. El viatge molt mogut.

    Nombre:  DSC_3958-1.jpg
Visitas: 334
Tamaño: 226.3 KB


    Nikon D750. Nikon 24-70 f/2,8 a 48mm. f/8,0 1/100 ISO 400

  2. #2
    ¡ Momentazoooo! ¿Ha sido casualidad o disparaban ráfagas para pillar un rayo?

  3. #3
    Llegué justo de tiempo al puerto, vi la intensa actividad eléctrica y saqué la cámara. Hice 5 fotos intentando pillar los rayos. Solo en una de las 5 lo logré. Los rayos son muy escurridizos. El espectáculo me fascinó y no pensé en la posibilidad de las ráfagas. Una vez dentro del barco no tuve acceso al exterior.

  4. #4
    Felicitats per aquesta instantània, Joan. La foto és boníssima pel moment captat. L'embarcació de color taronja que contrasta amb els colors freds de la resta de la imatge l'acaba d'arrodonir. Mira de passar-la per un programet d'eliminació de soroll que, al cel, li fa una mica de mal. Molt bona imatge, Joan.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Impacta sin lugar a dudas. Muy buena. Felicidades por buscarla y no refugiarte en el interior del barco.

  6. #6
    Foroadicto Avatar de Francisco Aviles
    Fecha de ingreso
    01 feb, 14
    Ubicación
    Sant LLuis
    Mensajes
    4,733
    Molt bon moment i espectacular imatge Joan !!

  7. #7
    Impactant imatge i dificil de capturar sense fer una llarga exposiciò. Felicitats Joan!!

  8. #8
    Moltíssimes gràcies pels vostres generosos comentaris.

    Vicenç, disculpa l'atreviment, em podries donar qualque pista de programet d'eliminació de soroll? No ho he fet mai això i m'interessa.

  9. #9
    Cita Iniciado por Joan Carres Ver mensaje
    Moltíssimes gràcies pels vostres generosos comentaris.

    Vicenç, disculpa l'atreviment, em podries donar qualque pista de programet d'eliminació de soroll? No ho he fet mai això i m'interessa.
    Cap atreviment, Joan, faltaria més. L'únic que jo tinc i que faig servir sempre és el Dfine, que ve dins del paquet de Nik Collection. Per la majoria de fotos és molt efectiu i es pot fer servir en modus automàtic (que en la majoria de vegades ja n'hi ha prou) o en modus manual, més sofisticat, per casos extrems. Sé que n'hi ha d'altres, però, i que hi ha gent que els fa servir, però no en tinc experiència. A veure si algun company els fa servir i els pot recomenar.

  10. #10
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Excel·lent, Joan!.
    Em fas enveja (És una assignatura que tinc pendent)

    Un detall de tipus pràctic:
    Has pujat la foto a 1581x1024 i , al menys jo, he de córrer la imatge amunt i avall per veure-la sencera (scroll).
    Et recomano que, en les próximes pujades, redimensionis a 850 px com a molt, de costat vertical.
    M'agrada aquest joc !

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •