Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 13

Tema: Turisme fluvial

  1. #1

    Turisme fluvial

    Per una raó o una altra, encara no havia pujat aquesta foto que ja fa mesos que la vaig disparar a Porto.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: _DSC9588.jpg 
Visitas: 392 
Tamaño: 280.3 KB 
ID: 11863

    ISO 2000
    Nikkor 70-200 a 70 mm, f/4,5
    1/3200 sec.

  2. #2
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1
    Sensacions: Impactant per la imatge en sí i per el picat sense drone. Lefebriana total.
    Comentari tècnic: Ara sí que m'atreveixo, tot i les teves reticències, a proposar-te que donis un pelet d'aire per proa.

    M'agrada aquest joc !

  3. #3
    Impactant!
    El contrast entre la embarcació i el mar es boníssim.
    Si la imatge original ho permet, em sumo a la suggerència d'en Jaume d'afegir una mica d'aire a dreta.
    Imagino que va ser tirada des de un pont, tot i que sembla feta amb drone.
    Molt bona!.

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Vicen cada vegada uses escales més altes....
    Si és des d'un pont no entenc que sigui tant zenital.... o bé el barco anava en paral·lel al pont, o no ho entenc.

    M'agrada molt tal i com està.

  5. #5
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Color y ese punto de vista "aéreo" que a veces usas en tenis y en otros momentos. Después de disfrutarla lo de la proa pinchando casi el margen me importa menos, no desluce esa perspectiva tan especial.

  6. #6
    Gràcies per comentar, companys.

    Jaume, Fèlix,
    Moltes gràcies per la vostra opinió. Era obvi que la demanda d'aire per la dreta sortiria en més d'una opinió. La foto original em permet donar-li més espai, ho vaig provar, i no m'agradava. En aquest cas he tingut les dues versions varis mesos en guaret i, de tant en tant, me les mirava i les tornava a desar. Cada vegada em semblava el mateix, que encara que "la norma" deia de donar-li aquest aire, la imatge m'agradava molt més segons la versió que he pujat. Ja sabeu, tots els fotògrafs tenim les nostres preferències. (Afortunadament, perquè del contrari totes les fotos serien iguals ).

    Bet,
    Sí, sí, la imatge està presa des d'un pont. Obviament la barca venia "cap a mi" i està disparada una mica abans que comencés a passar per sota el pont, amb el que resulta una imatge vertical. Després, en l'edició, està girada 90º.

  7. #7
    Genial foto Vicenç i moltes gràcies per l'explicació!!

  8. #8
    Molt bona fotografia i bona idea per fer el canvi d' enquadrament.

  9. #9
    Siempre sorprendiendo con tus imágenes. Esta desde luego que llama la atención tanto por el punto de vista como por lo cerrado del encuadre. En principio parece que debería tener más espacia (al menos por detrás para ver la estela de agua) pero me fío de tu tradicional "barbecho" y la doy por buena así.

  10. #10
    Molt bona foto! Crec que donar-li espai davant faria que perdés força. M'agrada molt l'enquadrament tal com està. Felicitats!!!

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •