Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 20 de 20

Tema: Vacances

  1. #11
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,197
    Blog Entries
    1
    Tinc un programa al Mac que es diu "File Viewer", però m'he equivocat i el diafragma és f/1. El Bridge de PS també diu el mateix.

    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de Pantalla 2019-09-03 a les 23.27.54.jpg 
Visitas: 87 
Tamaño: 130.5 KB 
ID: 11845


    Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: Captura de Pantalla 2019-09-03 a les 23.39.37.png 
Visitas: 95 
Tamaño: 225.9 KB 
ID: 11847
    M'agrada aquest joc !

  2. #12
    Bona foto de vacances. Crec que li falta una mica d´aire a la xancleta de l´esquerra. La veig massa enganxada al costat. Però m´agrada força.

  3. #13
    Atrevit punt de vista, però la foto m'agrada. PdF a banda (perquè ja us ho heu dit tot i no sé exactament el que buscaves), la idea de la foto la trobo bona i és una manera excel·lent de que vagis experimentat i coneixent el teu equip fotogràfic.

  4. #14
    M'agrada aquest punt de vista!
    Es el Samyang 12mm? Aquest objectiu es manual i no té contactes electrònics (no envia informació a la càmera), sempre et posarà f/1)

  5. #15
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Me encanta cuando hay una imagen diferente y esta composición la encuentro muy especial. Me gusta .

  6. #16
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    gràcies a tots per els vostres comentaris.

    Felix: exactament, sempre em surt f1 per això li he demanat a en Jaume com ho ha vist! :-)

  7. #17
    Bet! Cada dia m’agraden més les fotos diferents, i aquesta ho és...un punt de vista diferent, i per jo, molt ben vista!

  8. #18
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Marga
    Ja té conya que amb totes ses mervalles que té menorca jo retrati les xancles del meu fill ... i que a sobre us agradi
    :-D

  9. #19
    El que més m'agrada és la perspectiva de la foto que, personalment no he provat mai de disparar amb aquesta visió, exceptuant quant faig macros. D'acord amb el comentari que fa en Bep en quant a la distribució dels elements.

  10. #20
    Bon exercici Bet.

    El tema de la composició que comenta en Bep, a jo m'agraden ses xancles tal com les tens ja que fan que la vista vagi d'esquerra cap a dreta. En canvi el que hauria fet hauria estat col.locar-les més a l'esquerra per tal de que el noi que salta quedàs més a la dreta i hauria obviat els arbres de la dreta que no aporten gran cosa a la foto.

    Tot i açò, has de quedar satisfeta per l'exercici fotogràfic que has fet.
    EFIAP i ECEF

    Nikon D780, Tamron SP 24-70 mm f/2.8 Di VC USD, AF-S VR Nikkor 70-200 mm f/2.8 G ED, AF-S Nikkor 20 mm f/1.8 G ED

    Fujifilm XE-4 - XF 27 mm 2,8 - XF 16 mm 2,8 - XF 56 mm 1,2 APD

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •