Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo
Resultados 1 al 10 de 12

Tema: Pedrera de Santa Ponça - JF

  1. #1
    Administrador Avatar de Jaume Franch
    Fecha de ingreso
    08 nov, 05
    Ubicación
    Maó (Menorca)
    Mensajes
    14,190
    Blog Entries
    1

    Pedrera de Santa Ponça - JF

    Tal i com us ha explicat na Marga en la seva magnífica foto, vam passar una vetllada molt agradable i, tal com comentavem amb ella i en Carlos, de les tres versions de la mateixa foto en podrem treure molt de suc. Ja veureu.


    Nombre:  ST_SantaPonça-curt-3-8Cv.jpg
Visitas: 400
Tamaño: 433.4 KB
    Nikon D750 - Tamron 15-30mm a 15mm
    52 fotos (de les 117 fetes) a f/2.8 - 30" - ISO 640
    Una foto d'il·luminació a f/2.8 - 20" - ISO2500

    Marga: No se com has fet per evitar que surtin els ennuvolats, sense retallar la serie.
    M'agrada aquest joc !

  2. #2
    Molt bon resultat Jaume!!!
    Només vaig llevar els que me van sortir just a la zona més “groga” de la contaminació lumínica, si te fixes allà si que hi perd un poc la serie. Els vaig haver de llevar perqué em quedaven tan lluminosos que desentonaven amb la resta de l’imatge (els veia com cremats). M’he limitat a pintar-los amb un pinzell negre, deixant la reste de la imatge (per això no hi ha retalls). La resta de núvols els he deixat, mira’t cap a meitat del cel, s’intueix una franja més vermellosa, són ells, però queden tapats pels rastres d’estrelles.
    Última edición por Marga Pons; 03/09/2019 a las 07:15

  3. #3
    El mismo comentario que la versión de Marga...

  4. #4
    Bloqueado
    Fecha de ingreso
    22 jul, 17
    Ubicación
    Sant Cugat del Vallès (11 mesos) + Menorca ( 1 mes :-)
    Mensajes
    1,165
    Impressionant, com l’altra.
    Potser el teu terra m’agrada més en aquesra versió ja que dóna més textura.

  5. #5
    El mateix comentari que he fet a la Marga. Potser si que també m'agrada més el teu terra.

  6. #6
    Molt bona imatge Jaume!! Doncs si, aquest camí amb més textures m'agrada més. Potser em falta algo més d'i.luminació a la part alta de les parets
    Fotografiar es poner la cabeza, el ojo y el corazón en un mismo eje. Henri Cartier-Bresson

  7. #7
    Mare meva, quines fotos!!

  8. #8
    Molt bona foto i edició.
    La part dels núvols de baix a mi no em molesten.

  9. #9
    En l'ordre que les he anat obrint, a aquesta li ha tocat el tercer lloc. La trobo tan bona com la de la Marga i com la d'en Carlos. A diferència dels comentaris anteriors en aquest mateix fil, però, trobo que hi ha una mica d'excés de llum en el camí. Però molt bona foto en qualsevol cas.

  10. #10
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Es curioso las tres versiones de un mismo lugar y del mismo momento. Muy buena nocturna. Por gusto personal también encuentro algo excesiva l luminosidad del camino.

Página 1 de 2 12 ÚltimoÚltimo

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •