Página 2 de 2 PrimerPrimer 12
Resultados 11 al 15 de 15

Tema: Monges a Split

  1. #11
    La segona versió en monocrom millora la fotografia, però em quedo amb la de color. El terra d'aquesta posa de relleu les lloses gastades pel past del temps i el fons guanya.

  2. #12
    El més important, la visió de la imatge, per mi és molt bona. Vas veure el carreró, les monges, la llum, la història que hi podia haver darrere... i clic!. Com sempre, si la primera matèria és bona (el clic, en aquest cas), després es pot obtenir un bon producte final. Jo em decanto clarament per la versió monocroma (més tirant cap a la segona versió) i per solventar el tema de la pèrdua de detall de la paret central superior pot tirar de màscara de capa. Crec que és una bona foto i també una bona oportunitat per anar fent diferents proves per practicar, aprendre i veure'n el resultats. Molt bé, Joan.

  3. #13
    Bona foto!
    Jo em quedo amb sa de color, intentar recuperar una mica les altes llums de la part de dalt.

  4. #14
    Foroadicto Avatar de Pepe Peñafiel
    Fecha de ingreso
    17 jul, 09
    Ubicación
    Palma de Mallorca
    Mensajes
    5,672
    Genial la imagen y esta segunda versión mucho mejor. Me decanto por el BN

  5. #15
    Quin canvi Narcís. Me decanto per la de color i si enfosquèixes la part de dalt com diu en Lluis, encare millor!!

Página 2 de 2 PrimerPrimer 12

Marcadores

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •